Марія Отзыв написан 29 августа, 2022 год19 просмотров
Доброго дня Давно користуся новою поштою, але це просто жах що відбувається. 26.08.22 р., батьки відправили мені посилку, а 28.08.22 р., о 17:30 я повинна була отримати її в поштоматі, але вона чомусь застрягла на ділянці поштоматів, я зателефонувала на гарячу лінію мені сказали що зараз дуже багато замовлень і поштомати переповнені і немає можливості доставити, запропонували безкоштовну переадресацію на відділення, я відмовилася і сказала що мені такий варіант не підходить так як вага посилки 15 кг і я немаю можливості її забрати. Сьогодні приблизно 13 годині мені прийшло сповіщення в додатку що змінена адреса доставки посилки, я зателефонувала на гарячу лінію розповіла оператору про те, що прийшло сповіщення про переадресацію посилку при тому, що я відмовилася від неї, на що він відповів що ми вияснемо і просухаємо вашу розмову з оператором і звяжемося з вами. Через годину я знову зателефонувала на гарячу лінію так як переадресацію посилки ніхто не скасував і не передзвонив до мене, я поцікавилася чи є можливість доставити кур'єром або в те відділення яке мені підходить, а не яке обрали вони, тому що там продукти які здатні швидко псуватися, на що мені відповіли так але доставка буде через добу не важливо чи в відділення чи кур'єром, це просто якесь іздіватільство над людьми. В мене просто немає слів. Ця посилка з продуктами харчування, ви хоть трішки задумуєтеся що з продуктами за цей час вже сталося, хто буде відшкдовувати їх через ваші жахливі помилки?? Я дуже засмучена і обурене через таке ставлення, у мене немає більше жодних бажань користуватися вашими послугами... Просто позор новій пошті
Недостатки:
Вам не завадило б попрацювати над якістю та швидкістю доставок замовлень
Відсутність зворотнього зв'язку від працівників
Обманюють клієнтів
Невчасна доставка
Гаряча лінія безкорисна
Немає можливості отримати відправлення, працівники не зацікавлені у вирішені проблем з вини нової пошти
Ми засмучені, що завдали таких незручностей. Перепрошуємо за це.
Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми детально розібралися у цій ситуації та допомогли. Також хочемо виправити Ваше враження й відправити подарунок, аби підняти настрій. Якщо згодні, то напишіть, будь ласка, номер телефону, ПІБ, місто та номер відділення, де зручно його отримати.
Почтоматы всегда были проблемными. Я иногда отправляю на почтоматы и половина таких посылок переадресовываются в отделение в итоге. Там какая то нестыковка у Новой Почты с отображением свободных ячеек. Насколько я понял, пока ячейка свободна, на неё можно отправить сколько угодно много посылок, а когда первая из них приезжает, все остальные заворачиваются на отделение.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахливий сервіс - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Давно користуся новою поштою, але це просто жах що відбувається.
26.08.22 р., батьки відправили мені посилку, а 28.08.22 р., о 17:30 я повинна була отримати її в поштоматі, але вона чомусь застрягла на ділянці поштоматів, я зателефонувала на гарячу лінію мені сказали що зараз дуже багато замовлень і поштомати переповнені і немає можливості доставити, запропонували безкоштовну переадресацію на відділення, я відмовилася і сказала що мені такий варіант не підходить так як вага посилки 15 кг і я немаю можливості її забрати. Сьогодні приблизно 13 годині мені прийшло сповіщення в додатку що змінена адреса доставки посилки, я зателефонувала на гарячу лінію розповіла оператору про те, що прийшло сповіщення про переадресацію посилку при тому, що я відмовилася від неї, на що він відповів що ми вияснемо і просухаємо вашу розмову з оператором і звяжемося з вами.
Через годину я знову зателефонувала на гарячу лінію так як переадресацію посилки ніхто не скасував і не передзвонив до мене, я поцікавилася чи є можливість доставити кур'єром або в те відділення яке мені підходить, а не яке обрали вони, тому що там продукти які здатні швидко псуватися, на що мені відповіли так але доставка буде через добу не важливо чи в відділення чи кур'єром, це просто якесь іздіватільство над людьми. В мене просто немає слів.
Ця посилка з продуктами харчування, ви хоть трішки задумуєтеся що з продуктами за цей час вже сталося, хто буде відшкдовувати їх через ваші жахливі помилки??
Я дуже засмучена і обурене через таке ставлення, у мене немає більше жодних бажань користуватися вашими послугами...
Просто позор новій пошті
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми засмучені, що завдали таких незручностей. Перепрошуємо за це.
Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми детально розібралися у цій ситуації та допомогли. Також хочемо виправити Ваше враження й відправити подарунок, аби підняти настрій. Якщо згодні, то напишіть, будь ласка, номер телефону, ПІБ, місто та номер відділення, де зручно його отримати.