Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Жахливий сервіс - Відгуки про НОВА ПОШТА
Давно користуся новою поштою, але це просто жах що відбувається.
26.08.22 р., батьки відправили мені посилку, а 28.08.22 р., о 17:30 я повинна була отримати її в поштоматі, але вона чомусь застрягла на ділянці поштоматів, я зателефонувала на гарячу лінію мені сказали що зараз дуже багато замовлень і поштомати переповнені і немає можливості доставити, запропонували безкоштовну переадресацію на відділення, я відмовилася і сказала що мені такий варіант не підходить так як вага посилки 15 кг і я немаю можливості її забрати. Сьогодні приблизно 13 годині мені прийшло сповіщення в додатку що змінена адреса доставки посилки, я зателефонувала на гарячу лінію розповіла оператору про те, що прийшло сповіщення про переадресацію посилку при тому, що я відмовилася від неї, на що він відповів що ми вияснемо і просухаємо вашу розмову з оператором і звяжемося з вами.
Через годину я знову зателефонувала на гарячу лінію так як переадресацію посилки ніхто не скасував і не передзвонив до мене, я поцікавилася чи є можливість доставити кур'єром або в те відділення яке мені підходить, а не яке обрали вони, тому що там продукти які здатні швидко псуватися, на що мені відповіли так але доставка буде через добу не важливо чи в відділення чи кур'єром, це просто якесь іздіватільство над людьми. В мене просто немає слів.
Ця посилка з продуктами харчування, ви хоть трішки задумуєтеся що з продуктами за цей час вже сталося, хто буде відшкдовувати їх через ваші жахливі помилки??
Я дуже засмучена і обурене через таке ставлення, у мене немає більше жодних бажань користуватися вашими послугами...
Просто позор новій пошті
відгук
Коментарі до відгуку
Ми засмучені, що завдали таких незручностей. Перепрошуємо за це.
Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми детально розібралися у цій ситуації та допомогли. Також хочемо виправити Ваше враження й відправити подарунок, аби підняти настрій. Якщо згодні, то напишіть, будь ласка, номер телефону, ПІБ, місто та номер відділення, де зручно його отримати.