Давно користуюсь новою поштою, але такого ще не було. Посилку відправили 25.08, відповідно 26.08 до 12:00 вона мала приїхати в поштомат. 26.08 о 13 з'явилось повідомлення про перевдресацію. Я зателефонувати на гарячу лінію, щоб з'ясувати. Повідомили, що це через те, що немає вільних комірок. І чекати нову накладну після 18:00. Нової накладної не було, ні в той день, ні на наступний. Знову дзвоню на гарячу лінію, на що співробітник каже, що цим займається його колега, який мені перетелефонує. Зі мною ніхто не зв'язується протягом декількох годин. Телефону знову, на що дівчина каже, що надішле запит на адресне обслуговування, коли все ж таки буде нова накладна, не кажучи вже про те, коли буде сама доставка. На наступний день мені теж не надав зворотнього зв'язку. При дзвінку на гарячу лінію, повідомляють, що переадресація здійсниться в порядку черги. Добре, але коли все-таки дійде моя черга, коли буде доставка знову відповіді немає. Посилка третій день знаходиться в Києві, але коли я зможу її отримати невідомо. Хоча в той же день відправляли мені посилку на відділення і її я отримала на наступний день, як і мало бути. Ідея поштоматів гарна, але реалізація просто жахлива. І дуже сильно засмучує відсутність зворотнього зв'язку і відсутність хоча б якоїсь адекватної інформації.
Достоинства:
Доставка на відділення поки не було проблем
Недостатки:
Занадто довго роблять переадресацію зі своєї ініціативи, відсутність зворотнього зв'язку від співробітників "Нової пошти", відсутність чіткої відповіді і інформації про дати створення накладної і доставки
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Не рекомендую доставку в поштомат - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, номер накладної відправлення, аби ми мали можливість перевірити інформацію.
Ми щиро перепрошуємо у Вас за зайве очікування.
Докладемо максимум зусиль, аби подібні випадки не мали повторення.
Гарного дня!