Александр Отзыв написан 16 августа, 2022 год24 просмотра
Відпавили мені гладильну дошку і дві невеликі коробки (утюг в коробці та коробку 45*40*15). Як завжди - гладильна дошка у них - це габаритний вантаж і доставка лише на вантажні склади (прийшлося їхати в інший мікрорайон, замість того щоб забрати через дорогу). Приїхав і був ошарашений ціною доставки - 450 грн. (Це при тому, що до цього знайомому замовляли набагато габаритніший вантах (десь втричі) і він заплатив за доставку 250 грн.). Основна причина такої ціни - якісь міфічні послуги пакування і вага 41 кг. (типу габаритна). Коли пішов дивитися що ж мені приїхало, то взагалі дар мови втратив - рохлею вивезли контейнер розміром 180*150*50. І в ній вже валялися мої посилки - просто закинуті в тому вигляді, в якому надані для пересилки (дві розтяжки "відділяли" дошку від коробок). І це в них гордо названо "послуги пакування" (дошка була в заводській упаковці додатково обмотана відправником стреч-плівкою. І добре що була замотана, бо це її врятувало - пластикові ніжки дошки, які по факту були кутами, трохи подерло, коли вона "літала" по контейнеру, але я вже на це закрив очі, бо відправник не зміг би її назад забрати, так як виїхав з країни). Хотів скласти претензію на відділенні, але мені сказали щоб я дзвонив на гарячу і там залишав. Залишив претензію на гарячій лінії з вимогою повернути стягнуті кошти за послуги, що не надавалися, а також різницю в вартості транспортних послуг, так як габарити були штучно завищені разів в 10 (на фото буде видно контеййнер і його вміст). Пізніше в вайбер прийшло повідомлення, що я повинен їм прислати скан-копію претензії (яку мені сказали залишати на гарячу лінію) і моїх податкових документів. З якого дива я повинен їм їх надавати і бігати шукати де відсканувати я не зрозумів, тому задав питання на той е-майл, що був у тексті повідомлення. Але відповіді так і не отримав. Якщо вони зібралися щось повертати, то я оплачував їх "послуги" картою, тому не бачу проблеми на неї ж повернути неправомірно стягнуті кошти.
Я залишив скаргу через гарячу лінію. Там сказали що дадуть відповідь на протязі 10 днів. Сьогодні 10 день - відповіді немає. Але відразу прийшло повідомлення в вайбер, в якому з мене вимагали надати копії претензії (в відділенні сказали претензію залишати на гарячу лінію і звісно бумажки у мене немає) та ідентифікаційного коду (а він у мене тільки в Дія, а оригінал взагалі в іншому населеному пункті).
Перевірте і поверніть кошти (за послуги, що не надавалися і не замовлялися, а також різницю вартості доставки в зв’язку з штучним збільшенням габаритів вантажу) на карту, з якої вони були отримані
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Як доставляють малогабаритні посилки - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Хотів скласти претензію на відділенні, але мені сказали щоб я дзвонив на гарячу і там залишав. Залишив претензію на гарячій лінії з вимогою повернути стягнуті кошти за послуги, що не надавалися, а також різницю в вартості транспортних послуг, так як габарити були штучно завищені разів в 10 (на фото буде видно контеййнер і його вміст).
Пізніше в вайбер прийшло повідомлення, що я повинен їм прислати скан-копію претензії (яку мені сказали залишати на гарячу лінію) і моїх податкових документів. З якого дива я повинен їм їх надавати і бігати шукати де відсканувати я не зрозумів, тому задав питання на той е-майл, що був у тексті повідомлення. Але відповіді так і не отримав. Якщо вони зібралися щось повертати, то я оплачував їх "послуги" картою, тому не бачу проблеми на неї ж повернути неправомірно стягнуті кошти.
отзыв
Комментарии к отзыву
Я залишив скаргу через гарячу лінію. Там сказали що дадуть відповідь на протязі 10 днів. Сьогодні 10 день - відповіді немає. Але відразу прийшло повідомлення в вайбер, в якому з мене вимагали надати копії претензії (в відділенні сказали претензію залишати на гарячу лінію і звісно бумажки у мене немає) та ідентифікаційного коду (а він у мене тільки в Дія, а оригінал взагалі в іншому населеному пункті).
Перевірте і поверніть кошти (за послуги, що не надавалися і не замовлялися, а також різницю вартості доставки в зв’язку з штучним збільшенням габаритів вантажу) на карту, з якої вони були отримані