Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Як доставляють малогабаритні посилки - Відгуки про НОВА ПОШТА
Хотів скласти претензію на відділенні, але мені сказали щоб я дзвонив на гарячу і там залишав. Залишив претензію на гарячій лінії з вимогою повернути стягнуті кошти за послуги, що не надавалися, а також різницю в вартості транспортних послуг, так як габарити були штучно завищені разів в 10 (на фото буде видно контеййнер і його вміст).
Пізніше в вайбер прийшло повідомлення, що я повинен їм прислати скан-копію претензії (яку мені сказали залишати на гарячу лінію) і моїх податкових документів. З якого дива я повинен їм їх надавати і бігати шукати де відсканувати я не зрозумів, тому задав питання на той е-майл, що був у тексті повідомлення. Але відповіді так і не отримав. Якщо вони зібралися щось повертати, то я оплачував їх "послуги" картою, тому не бачу проблеми на неї ж повернути неправомірно стягнуті кошти.
відгук
Коментарі до відгуку
Я залишив скаргу через гарячу лінію. Там сказали що дадуть відповідь на протязі 10 днів. Сьогодні 10 день - відповіді немає. Але відразу прийшло повідомлення в вайбер, в якому з мене вимагали надати копії претензії (в відділенні сказали претензію залишати на гарячу лінію і звісно бумажки у мене немає) та ідентифікаційного коду (а він у мене тільки в Дія, а оригінал взагалі в іншому населеному пункті).
Перевірте і поверніть кошти (за послуги, що не надавалися і не замовлялися, а також різницю вартості доставки в зв’язку з штучним збільшенням габаритів вантажу) на карту, з якої вони були отримані