Замовлення з eBay по трекінгу доїхало, але на складі не опрацьовано. Минуло два тижні, нуль новин - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Отзыв написан 13 июня, 2022 год 23 просмотра
За весь час роботи сервісу замовив цілу купу всього і ніяких проблем не було, але все колись відбувається вперше.

Робив замовлення на eBay, відправлення по трекінгу доїхало до складу вранці понеділка 30 травня, але не було опрацьовано на складі. Я написав у службу підтримки 3 червня, надав необхідну інформацію про відправлення (скріни з eBay, трекінг номер що був, хоча він і так указаний у відправленні на сайті), і з того часу ніяких новин немає.

На запити по імейлу відповідають, що чекаємо на відповідь зі складу. По телефону кажуть, що ніякої інформації про це відправлення зі складу немає, та склад взагалі працює повільно.

Тим часом у мене інше відправлення через кілька днів було відпрацьовано вчасно і без проблем. Тобто склад працює не так вже й повільно.

Питання: що заважає відшукати відправлення та надати хоч якусь відповідь, якщо його немає? Я вже не кажу про свої втрачені гроші.

Певно, якийсь полтергейст.

(Відправлення NP00000001935726NPG, CRM 0267658.)

Достоинства:
  1. більшість часу сервіс працює
Недостатки:
  1. інколи сервіс випадково не працює, ви втрачаєте гроші та підтримка безсильна




Комментарии к отзыву

Ответ представителя Новая Почта 21 июня, 2022 год
Добрий вечір, Дмитре! Бачимо, що Вам надали інформацію, про те, що на склад посилочка ще не прибула 16.06. Зі свого боку передамо повторно запит колегам для уточнення, чи не змінився статус відправлення.

Про результат напишемо Вам додатково.
Дмитро 21 июня, 2022 год
Мені вже відвовіли ваші колеги, що посилка на складі отримана зрештою не була.



Але знаєте в чому проблема? Мені надіслали цю остаточну відповідь тільки коли я сам знову нагадав вашим колегам про те що мій запит досі не опрацьований, та чи не час ваше мовчання вважати крадіжкою мого відправленння?



Чомусь після цього ви миттєво відповіли мені, що ви його не знайшли.



Інша проблема полягає в тому, що протягом двох тижнів ви нічого не могли мені сказати, і доводилось вас кілька разів «шпиняти», наприклад і тут теж. Тепер ви пишете мені на імейл — «не знайшли, радимо звернутися до продавця».



Дякую, капітани Очевидності. Я звернувся до продавця, але це не допомогло, тому що от що саме має продавець зробити, якщо до USPS потрібно звертатись якнайшвидше якщо вантаж втрачений? А він втрачений, і час на вчасну реакцію втрачений, і мої гроші також, і моя попередня довіра до вас.



Два тижні шукати на складі посилку, щоб сказати мені, що її немає тільки тоді, коли я вам написав, що може це ваші співробітники її вкрали. Ви вообщє при голові там у себе? Ціни підіймаєте, а де сервіс коли він потрібен?



Частка ринку в вас велика, а такі випадки це лише може статистична похибка. Але «осадочок», безпорадна ваша байдужість та мінус гроші на моєму рахунку, на жаль, залишилися.
Ответ представителя Новая Почта 22 июня, 2022 год
Добрий день, Дмитре! Дійсно, колеги підтвердили, що на склад відправлення не прибуло.

Хоча в цій ситуації немає вини Нової пошти, нам дуже прикро, що цей неприємний інцидент вплинув на Ваше враження про роботу компанії.

Хочемо запропонувати Вам невеличкий подарунок від Нової пошти. Якщо погоджуєтесь, напишіть дані для відправки: ПІБ, номер телефону, місто та номер відділення, де буде зручно отримати.
Дмитро 22 июня, 2022 год
Ви, напевно, не розумієте в чому проблема.



Визначити чи отримали ви відправлення на складі з конкретним трекінг номером у вас зайняло два тижні, і це трапилось лише після звинувачення вас у крадівництві.



Якщо б ви мені відповіли скоріше, то може і можна було щось ще зробити, я б може вмовив продавця попрацювати з USPS, написати в поліцію та страхову або ще щось.



Але ваші робітники складу певно усі ці дні шукали моє відправлення? Ваші колеги у службі підтримки кажуть, що так.



Ваші ж співробітники могли надати відповідь швидше? Напевно могли, бо справді отримані посилки скануються та обробляються зараз дуже швидко, всі це бачать. Але відповісти швидко на просте питання про наявність вантажу взагалі на складі ви не змогли.



Ви можете побачити по історіі моїх замовлень, що я не вчора зареєструвався І замовляю послуг у вас може не дуже багато, але й не нуль. Завжди рекомендовав вас усім друзям, кому було потрібно щось привезти з eBay чи Amazon.



Але відсутність вашої оперативної реакції на мій запит унеможливила будь-які дії щодо розшуку цього вантажу. Чи ви думаєте, що якийсь промокод це виправить? А ваше відношення до підтримки ваших користувачів зміниться? Навряд чи, але тепер хоч зрозуміло яке насправді у вас відношення до клієнтів.



Два тижні, Карл.
Ответ представителя Новая Почта 22 июня, 2022 год
Дмитре, ми ставимо себе на Ваше місце та чудово розуміємо Ваші емоції.

На жаль, минулого не змінити, проте це досвід, аби не повторювати подібних помилок у майбутньому.

Пошук на складі за кордоном проводиться партнерами, тому у нас немає можливості вплинути на термін вирішення питання.

Чекаємо Вашої згоди на відправку подарунка.


НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Все отзывы

1.3 5
23669 отзывов / 5187886 просмотров
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл».
«Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Курьерские службы
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 отзывов
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 отзывов