Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Замовлення з eBay по трекінгу доїхало, але на складі не опрацьовано. Минуло два тижні, нуль новин - Відгуки про НОВА ПОШТА
Робив замовлення на eBay, відправлення по трекінгу доїхало до складу вранці понеділка 30 травня, але не було опрацьовано на складі. Я написав у службу підтримки 3 червня, надав необхідну інформацію про відправлення (скріни з eBay, трекінг номер що був, хоча він і так указаний у відправленні на сайті), і з того часу ніяких новин немає.
На запити по імейлу відповідають, що чекаємо на відповідь зі складу. По телефону кажуть, що ніякої інформації про це відправлення зі складу немає, та склад взагалі працює повільно.
Тим часом у мене інше відправлення через кілька днів було відпрацьовано вчасно і без проблем. Тобто склад працює не так вже й повільно.
Питання: що заважає відшукати відправлення та надати хоч якусь відповідь, якщо його немає? Я вже не кажу про свої втрачені гроші.
Певно, якийсь полтергейст.
(Відправлення NP00000001935726NPG, CRM 0267658.)
відгук
Коментарі до відгуку
Про результат напишемо Вам додатково.
Але знаєте в чому проблема? Мені надіслали цю остаточну відповідь тільки коли я сам знову нагадав вашим колегам про те що мій запит досі не опрацьований, та чи не час ваше мовчання вважати крадіжкою мого відправленння?
Чомусь після цього ви миттєво відповіли мені, що ви його не знайшли.
Інша проблема полягає в тому, що протягом двох тижнів ви нічого не могли мені сказати, і доводилось вас кілька разів «шпиняти», наприклад і тут теж. Тепер ви пишете мені на імейл — «не знайшли, радимо звернутися до продавця».
Дякую, капітани Очевидності. Я звернувся до продавця, але це не допомогло, тому що от що саме має продавець зробити, якщо до USPS потрібно звертатись якнайшвидше якщо вантаж втрачений? А він втрачений, і час на вчасну реакцію втрачений, і мої гроші також, і моя попередня довіра до вас.
Два тижні шукати на складі посилку, щоб сказати мені, що її немає тільки тоді, коли я вам написав, що може це ваші співробітники її вкрали. Ви вообщє при голові там у себе? Ціни підіймаєте, а де сервіс коли він потрібен?
Частка ринку в вас велика, а такі випадки це лише може статистична похибка. Але «осадочок», безпорадна ваша байдужість та мінус гроші на моєму рахунку, на жаль, залишилися.
Хоча в цій ситуації немає вини Нової пошти, нам дуже прикро, що цей неприємний інцидент вплинув на Ваше враження про роботу компанії.
Хочемо запропонувати Вам невеличкий подарунок від Нової пошти. Якщо погоджуєтесь, напишіть дані для відправки: ПІБ, номер телефону, місто та номер відділення, де буде зручно отримати.
Визначити чи отримали ви відправлення на складі з конкретним трекінг номером у вас зайняло два тижні, і це трапилось лише після звинувачення вас у крадівництві.
Якщо б ви мені відповіли скоріше, то може і можна було щось ще зробити, я б може вмовив продавця попрацювати з USPS, написати в поліцію та страхову або ще щось.
Але ваші робітники складу певно усі ці дні шукали моє відправлення? Ваші колеги у службі підтримки кажуть, що так.
Ваші ж співробітники могли надати відповідь швидше? Напевно могли, бо справді отримані посилки скануються та обробляються зараз дуже швидко, всі це бачать. Але відповісти швидко на просте питання про наявність вантажу взагалі на складі ви не змогли.
Ви можете побачити по історіі моїх замовлень, що я не вчора зареєструвався І замовляю послуг у вас може не дуже багато, але й не нуль. Завжди рекомендовав вас усім друзям, кому було потрібно щось привезти з eBay чи Amazon.
Але відсутність вашої оперативної реакції на мій запит унеможливила будь-які дії щодо розшуку цього вантажу. Чи ви думаєте, що якийсь промокод це виправить? А ваше відношення до підтримки ваших користувачів зміниться? Навряд чи, але тепер хоч зрозуміло яке насправді у вас відношення до клієнтів.
Два тижні, Карл.
На жаль, минулого не змінити, проте це досвід, аби не повторювати подібних помилок у майбутньому.
Пошук на складі за кордоном проводиться партнерами, тому у нас немає можливості вплинути на термін вирішення питання.
Чекаємо Вашої згоди на відправку подарунка.