Відділення Нової Пошти 12, м. Полтава. Відсилала посилку замовнику. Продиктувала номер на прохання робітника пошти, відразу почала шукати номер телефону отримувача до чого причепився робітник: "Ви що свого номера не знаєте, що у телефон заглядаєте?". Що вона хотіла цим сказати? Далі... Подиктувала я їй номер ще отримувала, на що вона назвала його дані і куди треба відправляти. Але так як отримувачу потрібно було отримувати посилку в іншому місті, то я їй це сказала, на що почула відповідь: "Ой, ну і диктуй куди треба". Це мене так принизити хотіли, чи може я чогось і справді не розумію? Проведіть бесіду з працівниками відділення цієї пошти. Такого спілкування з клієнтами бути не повинно.
А там завжди якась фігня коїться. Наприклад, нормою є обслуговувати тільки тих з черги, в кого отримання. А хто з відправленням - очікують, пока Катерина вирішить, шо тепер можна "підходьте тільки ті, в кого відправлення". Або навпаки.
Один клієнт не встиг розрахуватись - вже запитує дані в наступного, в результаті відволікається потім на попереднього, "тупить", нервує.
Одного разу взагалі мою посилку віддала іншій людині без її авторизації через СМС-код.
Перейшов на обслуговування в інше відділенні - хоч троха далі, але значно комфортніше.
Але нещодавно прийшлось - відправляв ліки, попросив поставити, шо там кріхке - шоб не кидали посилку. Вона сказала, шо вони самі мають все запакувати. Запхали все в коробку у два рази більшу, ніж була попередньо, а потім вона сказала, шо за коробку платити не треба, бо вони мені її подарували.
Отримали інформацію, що оператор спілкувався коректно, проте повідомив, що виникло непорозуміння коли працівник запитував номер відправника, а Ви надавали номер отримувача. В будь-якому випадку інформація передана керівництву.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Хамовите ставлення до клієнта - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Проведіть бесіду з працівниками відділення цієї пошти. Такого спілкування з клієнтами бути не повинно.
отзыв
Комментарии к отзыву
Один клієнт не встиг розрахуватись - вже запитує дані в наступного, в результаті відволікається потім на попереднього, "тупить", нервує.
Одного разу взагалі мою посилку віддала іншій людині без її авторизації через СМС-код.
Перейшов на обслуговування в інше відділенні - хоч троха далі, але значно комфортніше.
Але нещодавно прийшлось - відправляв ліки, попросив поставити, шо там кріхке - шоб не кидали посилку. Вона сказала, шо вони самі мають все запакувати. Запхали все в коробку у два рази більшу, ніж була попередньо, а потім вона сказала, шо за коробку платити не треба, бо вони мені її подарували.
Дуже прикро отримувати такі відгуки.
Перепрошуємо за поведінку нашого співробітника, вона є неприпустимою.
Підкажіть, будь ласка, коли саме цей інцидент мав місце? Будемо вдячні, якщо напишете номер накладної, аби ми могли розібратися більш предметно.
Дата: 07.06.2022 о 14:34
Представник ТОВ "Нова Пошта": Яремченко Катерина Вікторівна
Вже направили запит до керівництва відділення для з'ясування усіх деталей цієї ситуації. Як тільки матимемо відповідь - відразу напишемо Вам.