Месяц переговоров с кол центром , а посылка так и не найдена . Позвонили с отдела компенсации мы вам вернём 300 грн )) объясняю ситуацию что поставщик ошибся и говорил это неоднократно. Но вопрос остаётся открытым почему мою посылку отметили как выданную , почему звонили с города Полтава кладовщик и раскалывали что посылка доехала и ее отдали кому-то но явно не мне , сам с горда шостки и ехали за товаром в Полтаву и почему согласно их же пункта компенсирует 300 грн ( страховочную сумму) если доставка стоила 1800 грн и была оплачена в полном объёме за 23 места из 25 , если товар не был доставлен , уже больше месяца не могу получить нормального ответа и денег , номер пункта 7.2. Відповідальність Експедитора: 7.2.1. У разі порушення строків доставки відправлення, зазначеного в експрес-накладній, з вини Експедитора, Експедитор сплачує Замовнику неустойку в розмірі 20 % від суми провізної плати (без суми комісії та вартості додаткових послуг) згідно з відповідною експрес-накладною за кожний день затримки, але не більше, ніж суму провізної плати (без суми комісії та вартості додаткових послуг) згідно з відповідною експрес-накладною. Жодні інші виплати Експедитором не здійснюються. Жду ответа может здесь дождусь
Добрий день, Ігоре! Отримали відповідь від колег з відділу компенсацій, що можлива виплата тільки в межах оголошеної вартості. Виплата у 20% від вартості транспортування за кожен день запізнення здійснюється, якщо клієнту не компенсують кошти за товар. У Вас компенсація саме товар відповідно до оголошеної вартості у накладній.
Так а вам не кажется что доставка стоила 1800 грн и 300 грн это разные суммы ?)) мне тогда не надо компенсация за товар 300 грн , а за доставку лучше вернуть деньги ! И да я подал о стоимости товара накладные жду ответ от отдела компенсации если откажут буду подавать за доставку компенсацию ! Я просто так не отстану как вы думаете и надеюсь мы договоримся с вами
Так , а сказали же с отдела компенсации что предоставить документы о том что был какой товар и его стоимость и возможно будет пересмотрено решение .
По поводу ответа по доставке ее уже новая почта должна компенсировать согласно вашего же договора или они так для галочки у вас на сайте ? посылка не получена в полном объёме , прошло больше месяца почему это ещё надо уточнять ?
Ігоре, бачимо в претензії тільки те, що погоджено виплату в 300 грн відповідно до оголошеної вартості. Передали запит колегам з приводу компенсації 20% за кожен день запізнення від вартості транспортування. З приводу ж компенсації відповідно до товарного чека (якщо він у Вас є) гарантувати нічого не можемо, рішення приймає відділ компенсацій. Можете надіслати нам фото у приватні повідомлення на офіційну сторінку компанії у Фейсбук: https://www.facebook.com/nova.poshta.official.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
20450525715648 - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Месяц переговоров с кол центром , а посылка так и не найдена . Позвонили с отдела компенсации мы вам вернём 300 грн )) объясняю ситуацию что поставщик ошибся и говорил это неоднократно. Но вопрос остаётся открытым почему мою посылку отметили как выданную , почему звонили с города Полтава кладовщик и раскалывали что посылка доехала и ее отдали кому-то но явно не мне , сам с горда шостки и ехали за товаром в Полтаву и почему согласно их же пункта компенсирует 300 грн ( страховочную сумму) если доставка стоила 1800 грн и была оплачена в полном объёме за 23 места из 25 , если товар не был доставлен , уже больше месяца не могу получить нормального ответа и денег , номер пункта 7.2. Відповідальність Експедитора:
7.2.1. У разі порушення строків доставки відправлення, зазначеного в експрес-накладній, з вини Експедитора, Експедитор сплачує Замовнику неустойку в розмірі 20 % від суми провізної плати (без суми комісії та вартості додаткових послуг) згідно з відповідною експрес-накладною за кожний день затримки, але не більше, ніж суму провізної плати (без суми комісії та вартості додаткових послуг) згідно з відповідною експрес-накладною. Жодні інші виплати Експедитором не здійснюються.
Жду ответа может здесь дождусь
отзыв
Комментарии к отзыву
Зі свого боку передали запит колегам, чи можлива також компенсація вартості перевезення.
Щойно буде результат, Вам напишемо.
По поводу ответа по доставке ее уже новая почта должна компенсировать согласно вашего же договора или они так для галочки у вас на сайте ? посылка не получена в полном объёме , прошло больше месяца почему это ещё надо уточнять ?