Людмила Отзыв написан 15 февраля, 2022 год10 просмотров
Намагаюся якомога рідше користуватись Новою поштою. І справа не тільки у високих тарифах, а ще й у тому, що даний перевізник чомусь не хоче інформувати мене, як клієнта, про те, що прийшла посилка на моє ім'я у відділення НП. Це дуже дивно, як на мене... Невже так важко відправити отримувачу ту нещасну смс, або в Вайбер, щоб я знала, що у відділенні мене очікує посилка? Інші перевізники завжди інформують про посилку (тьху-тьху), а тут тиша... Додаток на свій смартфон не можу завантажити із-за технічних проблем.
Ми не заперечуємо, що нещодавно відбулася зміна тарифів. Зауважимо, що це не в кожному факторі саме підвищення. Натомість ми пропонуємо нашим клієнтам швидку доставку та якісний сервіс. Ми постійно працюємо над собою, вкладаємося в нові технології, оптимізуємо внутрішні процеси та покращуємо власні умови.
Наразі ми вдосконалили логістику та доставка, наприклад, між обласними центрами здійснюється всього за 12 годин, а в межах міста - день в день.
Доставка документів зараз коштує 40 грн, в цю ціну включено вартість картонного конверта. Також є акційна ціна на доставку посилок у поштомат - 35 грн.
Також з’явився спеціальний тариф на повернення товару з відділення. Наприклад, раніше Ви надсилали товар, отримувачу щось не подобалося і щоб його повернути потрібно було сплатити кошти як за звичайну доставку по Україні, тобто не менше 45 гривень. А тепер це коштує всього 15 гривень.
Щодо інформування, то смс завжди мають надходити. Напишіть нам номер накладної, за якою Вас не проінформували про прибуття.
Привіт, Нова пошта. Ось номер накладної, по якій не було інформування: 20400274193333. Я сама не можу зрозуміти, в чому проблема, чому мені не приходять смс про прибуття посилки (( Я ще користуюся послугами Джастін і Укрпошти, там завжди все приходить. А саме з Нової пошти вже не перший раз тиша...
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Не інформують про посилку - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми не заперечуємо, що нещодавно відбулася зміна тарифів. Зауважимо, що це не в кожному факторі саме підвищення. Натомість ми пропонуємо нашим клієнтам швидку доставку та якісний сервіс. Ми постійно працюємо над собою, вкладаємося в нові технології, оптимізуємо внутрішні процеси та покращуємо власні умови.
Наразі ми вдосконалили логістику та доставка, наприклад, між обласними центрами здійснюється всього за 12 годин, а в межах міста - день в день.
Доставка документів зараз коштує 40 грн, в цю ціну включено вартість картонного конверта. Також є акційна ціна на доставку посилок у поштомат - 35 грн.
Також з’явився спеціальний тариф на повернення товару з відділення. Наприклад, раніше Ви надсилали товар, отримувачу щось не подобалося і щоб його повернути потрібно було сплатити кошти як за звичайну доставку по Україні, тобто не менше 45 гривень. А тепер це коштує всього 15 гривень.
Щодо інформування, то смс завжди мають надходити. Напишіть нам номер накладної, за якою Вас не проінформували про прибуття.