Andrey Kolesnik Отзыв написан 19 января, 2022 год5 просмотров
Буду досить лояльним але все ж таки вкажу на недоліки, які мене зачепили, як клієнта. Деякі проблеми з розумінням операторів Кол-центру, як знизити градус невдоволеності клієнта.Всі ми знаємо, що гарна компанія забезпечує якісний сервіс та чує і розуміє клієнта. Коли клієнт невдоволений пошкодженням товару з явної вини компанії, але єдина його провина в тому, що він довіряв перевозчику та не перевірив у відділенні - вислухай, вибачся, скажи що такого не буде і компанія ретельно слідкуватиме за тим, в якому стані посилки видаються. Це не складно.Не мовчи в трубку. Якщо ти робітник відділення Нової пошти - при розгрузці посилок, та їх розміщенні на складі НП не полінись - перевір цілісність пакування, при видачі пошкодженої посилки вибачся, запропонуй варіанти вирішення проблеми. Це не складно. Чуйте клієнта, працюйте разом з ним.
Достоинства:
Швидкість доставки, досить якісне і швидке обслуговування. Видно, що компанія розвивається та йде в ногу з часом.
Недостатки:
Незрозуміла та дивна для багатьох тарифна сітка. Деяка некомпетентність працівників в сфері залагодження конфліктних ситуацій. що я гадаю,зумовлено невисокими заробітними платами.
Добрий день, Андрію! Прикро, що у Вас склалося таке враження. Просимо вказати, за якою накладною трапилось пошкодження, а також за можливості надішліть фото пошкодження, щоб ми детальніше у всьому розібралися?
Це не має значення. Тому що моя вина що ретельно не оглянув. Просто дослухайтесь до того, що я написав. Тому що читаючи відгуки я бачу дуже багато спроб видачі пошкодженого товару - це типу на авось -можливо не помітять. Якщо так буде й далі то явно кількість зірочок не збільшиться.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Існують проблеми... - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Деякі проблеми з розумінням операторів Кол-центру, як знизити градус невдоволеності клієнта.Всі ми знаємо, що гарна компанія забезпечує якісний сервіс та чує і розуміє клієнта. Коли клієнт невдоволений пошкодженням товару з явної вини компанії, але єдина його провина в тому, що він довіряв перевозчику та не перевірив у відділенні - вислухай, вибачся, скажи що такого не буде і компанія ретельно слідкуватиме за тим, в якому стані посилки видаються. Це не складно.Не мовчи в трубку.
Якщо ти робітник відділення Нової пошти - при розгрузці посилок, та їх розміщенні на складі НП не полінись - перевір цілісність пакування, при видачі пошкодженої посилки вибачся, запропонуй варіанти вирішення проблеми. Це не складно.
Чуйте клієнта, працюйте разом з ним.
отзыв
Комментарии к отзыву