Григорий Мерлюк Отзыв написан 16 января, 2022 год271 просмотр
Замовив смартфон - вартість послуги достваки і ноложного платежа в межах області- склала - 330 грн. . Ок не проблема! Прийшов у відділення - мені кажуть у вас є 5 хвилин на перевірку. Перше ввімкнення займає трохи часу. Навіть не встиг перевірити хоча б основні функції - камеру, сенсор, зв'язок - кажуть все час вийшов - ви або забереете або відмовляетесь. Менеджер стояла на ді мною з годинником як з секундоміром. Як людина яка багато років кориситується послугами - відчував настільки ганебно, що навіть слів немає - описати. На гарячій лінії пояснили, так інічим не джопомогли і нічого аргументованого пояснити не змогли - окрім - "У нас такі правила" і за таке відноршення до себе, я мав би заплатити 330 грн. - за пересилку маленької упаковки в межах області. Це Абсурд! 3 согласны
Ми розуміємо Ваші емоції, проте ми лише перевізники, тому рекомендуємо звернутися до продавця щодо узгодження питання обміну чи повернення, якщо товар Вам не підходить, або Ви потребуєте більше часу для огляду, наприклад вдома тощо.
Добрий день! Послуга огляду обмежена певним часовим інтервалом, оскільки всі клієнти повинні мати можливість встигнути оглянути свої посилочки, а також для того, аби не утворювалась черга у відділенні. Сподіваємося на Ваше розуміння, гарного дня!
Те, що перевірка товару має обмежений час огляду - для уникнення черг. Це зрозуміло і абсолютно логічно.
Але як бути із товарами, які просто фізично не можлимво перевірити за 5 хвилин?
Тим паче, продаж б/у електроніки не має жодних гарантій. Ти мусиш перевірити справність техніки перед тим як заплатити кругленьку суму інакше ти купляеш кота в мішку!
В такому випадку потрібно вводити додаткові правила для певних груп товару, або дотаткову послугу ( наприклад - " Детальний огляд товару" ) і як опцію давати можливість обирати клієнту.
Я особито про правило 5 хв. огляду навіть і не знав, в такому випадку я би просто не замовляв товар!
Зокрема, у такому випадку все виглядає абсолюто зневажливо по відношенню до покупця - продавець - отримує кошти - перевізник - отримує свою комісіію, і доволі не малу ( в моєму випадку це 330 гр) за малогабаритний товар. А покупець який за все це платить - опиняється у ситуації абсолютно не захищеної сторони, на якого по факту всім байдуже!
Очень вас понимаю! В четверг купила смартфон, доставка на НП. Время ограничено, но более-менее проверила, всё ок и оплатила, а уже дома увидела, что коробка была просыревшая, внутри плесень и дисплей с браком.
На отделении было мало света, толком коробку не рассмотрела, она выглядела чистой. А чтобы нормально проверить дисплей нужно было пройти все этапы настроек и видно только на темном фоне.
Я в шоке!((
В последний раз заказываю какую либо технику на отделение НП. Помещение маленькое, темное, очередь всегда большая, еще и подгоняют... Зато за доставку с комиссией отдала более 400 грн.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
5 хвилин на перевірку Смартфону! Ви жартуєте? Ні у нас такі правила! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Прийшов у відділення - мені кажуть у вас є 5 хвилин на перевірку. Перше ввімкнення займає трохи часу. Навіть не встиг перевірити хоча б основні функції - камеру, сенсор, зв'язок - кажуть все час вийшов - ви або забереете або відмовляетесь. Менеджер стояла на ді мною з годинником як з секундоміром.
Як людина яка багато років кориситується послугами - відчував настільки ганебно, що навіть слів немає - описати.
На гарячій лінії пояснили, так інічим не джопомогли і нічого аргументованого пояснити не змогли - окрім - "У нас такі правила"
і за таке відноршення до себе, я мав би заплатити 330 грн. - за пересилку маленької упаковки в межах області.
Це Абсурд!
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Але як бути із товарами, які просто фізично не можлимво перевірити за 5 хвилин?
Тим паче, продаж б/у електроніки не має жодних гарантій. Ти мусиш перевірити справність техніки перед тим як заплатити кругленьку суму інакше ти купляеш кота в мішку!
В такому випадку потрібно вводити додаткові правила для певних груп товару, або дотаткову послугу ( наприклад - " Детальний огляд товару" ) і як опцію давати можливість обирати клієнту.
Я особито про правило 5 хв. огляду навіть і не знав, в такому випадку я би просто не замовляв товар!
Зокрема, у такому випадку все виглядає абсолюто зневажливо по відношенню до покупця - продавець - отримує кошти - перевізник - отримує свою комісіію, і доволі не малу ( в моєму випадку це 330 гр) за малогабаритний товар. А покупець який за все це платить - опиняється у ситуації абсолютно не захищеної сторони, на якого по факту всім байдуже!
На отделении было мало света, толком коробку не рассмотрела, она выглядела чистой. А чтобы нормально проверить дисплей нужно было пройти все этапы настроек и видно только на темном фоне.
Я в шоке!((
В последний раз заказываю какую либо технику на отделение НП. Помещение маленькое, темное, очередь всегда большая, еще и подгоняют... Зато за доставку с комиссией отдала более 400 грн.