Анна Савенко Отзыв написан 14 января, 2022 год18 просмотров
вынуждена в третий продублировать свое обращение т к в предыдущие 2 раза новая почта дала ложь. они уверяют что со мной неоднократно связывались но пока связывалась только я и только слышала обещания что со мной свяжется руководитель отделения. до сих пор он не связался хоть прошло достаточно времени. если вы уверяете что со мной связывались - предоставьте запись разговора. слабо? то то и оно. но я вас уверяю - я и сто раз продублирую если вы и дальше будете игнорировать и врать
с 24 декабря я оставила 14 обращений на горячей линии и каждый раз слышала "руководитель отделения сегодня вам перезвонит"
20211226/02305 20211224/15893 20211224/10630
так как номера обращений были присланы только 24 и 26 декабря у меня есть все ощущения что остальные и не фиксировались
здесь вы мне написали 26 декабря
воскресенье, 26 декабря Добрий день, Анно! Уточнимо інформацію у керівництва відділення щодо цього інциденту. Напишемо Вам згодом.
от сюда вопрос - сколько мне нужно написать обращений чтоб получить реакцию?
так же напомню вам что игнорирование (а это именно то чем вы занимаетесь с начала в отделении в течении 2 часов когда я обращалась к вашим работникам а они делали вид что меня не существует а теперь уже и дистанционно в течении 2 недель) - форма эмоционального насилия и мне очень интересно сколько еще это будет продолжаться
Ми в жодному випадку не ігноруємо повідомлення чи відгуки.
З приводу даної ситуації Вам вже неодноразово надавали зворотний зв'язок.
При цьому нам дуже прикро за завдані незручності 😞 Відповідно до пункту 7.3 Умов надання послуг, відправлення поділяються на такі типи та підтипи: документи, посилки, вантажі, шини-диски та палета (детальніше тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf). Згідно з цією типізацією в стандартах якісного пакування є відповідні розділи:
2. Пакування документів
3. Пакування посилок
4. Пакування вантажів
5. Пакування шин/дисків
6. Пакування палет
Правила пакування телевізорів у заводській упаковці зазначені у пункті 4.2, який в свою чергу входить до розділу 4. Пакування вантажів. Отже, телевізор в заводському пакуванні чи без нього - це вантаж, який є можливість відправити або з вантажного відділення, або з адреси. З поштового відділення є можливість відправити лише ті відправлення, які підпадають під типізацію документи або посилки.
Дуже шкода, що нам так і не вдалося порозумітися. При цьому будемо працювати над собою, аби змінити Вашу думку на краще.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
ужасная служба доставки - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
с 24 декабря я оставила 14 обращений на горячей линии и каждый раз слышала "руководитель отделения сегодня вам перезвонит"
20211226/02305
20211224/15893
20211224/10630
так как номера обращений были присланы только 24 и 26 декабря у меня есть все ощущения что остальные и не фиксировались
здесь вы мне написали 26 декабря
воскресенье, 26 декабря
Добрий день, Анно! Уточнимо інформацію у керівництва відділення щодо цього інциденту. Напишемо Вам згодом.
от сюда вопрос - сколько мне нужно написать обращений чтоб получить реакцию?
так же напомню вам что игнорирование (а это именно то чем вы занимаетесь с начала в отделении в течении 2 часов когда я обращалась к вашим работникам а они делали вид что меня не существует а теперь уже и дистанционно в течении 2 недель) - форма эмоционального насилия и мне очень интересно сколько еще это будет продолжаться
отзыв
Комментарии к отзыву
Маємо інформацію, що керівник відділення сьогодні надав Вам зворотний зв'язок. Сподіваємося, що питання було вирішено.
Вдалого Вам дня!
Щодо відправки з відділення №276, то передамо Вашу вимогу зворотного зв'язку керівнику відділення повторно.
Ми в жодному випадку не ігноруємо повідомлення чи відгуки.
З приводу даної ситуації Вам вже неодноразово надавали зворотний зв'язок.
При цьому нам дуже прикро за завдані незручності 😞 Відповідно до пункту 7.3 Умов надання послуг, відправлення поділяються на такі типи та підтипи: документи, посилки, вантажі, шини-диски та палета (детальніше тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf). Згідно з цією типізацією в стандартах якісного пакування є відповідні розділи:
2. Пакування документів
3. Пакування посилок
4. Пакування вантажів
5. Пакування шин/дисків
6. Пакування палет
Правила пакування телевізорів у заводській упаковці зазначені у пункті 4.2, який в свою чергу входить до розділу 4. Пакування вантажів. Отже, телевізор в заводському пакуванні чи без нього - це вантаж, який є можливість відправити або з вантажного відділення, або з адреси. З поштового відділення є можливість відправити лише ті відправлення, які підпадають під типізацію документи або посилки.
Дуже шкода, що нам так і не вдалося порозумітися. При цьому будемо працювати над собою, аби змінити Вашу думку на краще.
https://www.otzyvua.net/novaya-pochta-nova-poshta/review-1572373
нету
так может игнорируете и на факты ответить вам нечего?
только почему тогда саженцы у вас идут тоже в разделе 4 а при этом их годами получаем и отправляем в отделении до 30 кг?
подушки у вас тоже в разделе 4 но что то я не помню когда их отправляла чтоб мне отказывали?
и когда ваш начальник отделения позвонит то?
Щодо відповіді від керівника - питання в роботі і ми Вас проінформуємо.
Щодо відправлень подушки та саджанці є посилками за типом відправлення, через це і можлива відправка чи отримання у поштовому відділенні.