Karina Отзыв написан 21 декабря, 2021 год23 просмотра
Я не можу зрозуміти як таке відбувається що посилка вже 20 днів не рухається ….у деяких бачу більше 35 днів … та ніякий склад не триматиме їх так довго…. розповіді про партнерів й купа брехні…. Ви б перше читали ті повідомлення перед тим як відправляти… Жахливий сервіс … Адже ви просто вкрали у людей купу подарунків. Ви або компенсовуйте те все або давайте знижки на Ваші ж послуги. Тому як люди мають входити у Ваше положення…Й люди чекали , а відповідей 0… Хтось втратив купу грошей на тих відправленнях , й не треба тієї брехні про сезон… посилки дати яка була пізніше в людей є ,а період того тижня намертво завис … Дайте людям хоч шось знати … Просто жахливий сервіс … 15 согласны
В нас дійсно були затримки міжнародних вантажів, зокрема з Китаю, на початку грудня. Це було пов’язано з низкою факторів, серед яких несприятливі погодні умови, невелика кількість доступних вантажних літаків на ринку, для транзитних вантажів відсутність дозволів на переміщення через польсько-український кордон. Проте ми завжди дбаємо про наших клієнтів, тому постійно працювали над тим, щоб забезпечити транзит посилок з нашого хабу у Ризі і доставити їх по всій Україні. Зокрема, 21 грудня ми доставили 65 тонн вантажу великим вантажним літаком Руслан і наразі вже всі посилки відсортовані на центральній сортувальній станції Нової пошти Глобал і відправлені нашим клієнтам.
Станом на зараз затримок вантажів немає й надалі ми плануємо доставляти відправлення наших клієнтів згідно звичайного графіку. Зокрема, з нашим партнером компанією Елерон ми двічі на день виконуємо рейси з доставки вантажів з Риги літаком Ан-26.
Полностью с Вами согласен! Если есть форсмажор, то пусть объяснят что и как, чего ждать, предложили бы какую-то систему компенсаций (вряд ли). Иногда даже нормальная правдивая информация спасает. А так да, только молчат и тянут резину
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахливий сервіс , брехня й не компетентність перед клієнтами - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Адже ви просто вкрали у людей купу подарунків.
Ви або компенсовуйте те все або давайте знижки на Ваші ж послуги. Тому як люди мають входити у Ваше положення…Й люди чекали , а відповідей 0…
Хтось втратив купу грошей на тих відправленнях , й не треба тієї брехні про сезон… посилки дати яка була пізніше в людей є ,а період того тижня намертво завис … Дайте людям хоч шось знати …
Просто жахливий сервіс …
15 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
В нас дійсно були затримки міжнародних вантажів, зокрема з Китаю, на початку грудня. Це було пов’язано з низкою факторів, серед яких несприятливі погодні умови, невелика кількість доступних вантажних літаків на ринку, для транзитних вантажів відсутність дозволів на переміщення через польсько-український кордон. Проте ми завжди дбаємо про наших клієнтів, тому постійно працювали над тим, щоб забезпечити транзит посилок з нашого хабу у Ризі і доставити їх по всій Україні. Зокрема, 21 грудня ми доставили 65 тонн вантажу великим вантажним літаком Руслан і наразі вже всі посилки відсортовані на центральній сортувальній станції Нової пошти Глобал і відправлені нашим клієнтам.
Станом на зараз затримок вантажів немає й надалі ми плануємо доставляти відправлення наших клієнтів згідно звичайного графіку. Зокрема, з нашим партнером компанією Елерон ми двічі на день виконуємо рейси з доставки вантажів з Риги літаком Ан-26.