Инна Коновчук Отзыв написан 24 ноября, 2021 год121 просмотр
Замовила відправлення на поштомат. Отримала повідомлення про доставку, пішла забирати. Кнопки у додатку відкрити комірки не виявила. Зателефонувала на гарячу лінію, сказали оброблять заявку і зателефонують протягом години. Після повторного звернення зателефонували пізно ввечері. Сказали увімкнути блютус, геолокацію, передачу даних і все зявиться. Наступного дня знову похід. Нічого не зявилося. Знову гаряча лінія і чекайте дзвінка. Дзвінка не отримала, знову гаряча лінія, вашу посилку вилучили передадуть після обіду на відділення. Ввечері у відділенні сказали, посилка ще не прийшла. Підсумок: три витрачені дні, зіпсовані нерви, скористатись поштоматом так і не змогла, тому замовляти таким способом посилки не зможу. Невже не можна одразу по телефону проконсультувати хоча б елементарно? Яка це гаряча лінія, по якій нічого відповісти не можуть?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Проблеми з поштоматом - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть нам, будь ласка, номер накладної посилки, щоб ми могли все перевірити.
Дякуємо заздалегідь.