Julia Burka Отзыв написан 9 ноября, 2021 год21 просмотр
Зіткнулася з тим, що замовлений товар запакували "як не усім". Багато часу співпрацюємо з Новою поштою. І відсилаємо, і отримуємо товари і завжди була гарна думка про службу. На тижні замовила легкові автомобільні диски r17. Завжди відправлення йшло в коробках і доставка була відносно адекватною. Але цього разу у відділенні номер 1, смт. Сарата мабуть вирішили "а чому б не "зкосити" грошенят на доставці?!". Диски, які лише по 11 кг кожен не захотіли пакувати, як завжди, в коробку по диску, а запакували усе разом в палети, доставка яких раза в 3-4 перевищує звичайну доставку!!! Чому не попередили отримувача про це? Чому не попередили відправника, коли "потрібно переоформити накладну, бо перша не вірна", що все буде в палетах і отримувач заплатить не 276, як у першій накладній (59000752598063), а 849 грн (59000752601961). А це ще й в час знижки на доставку дисків. Тобто таким чином ви компенсуєте собі знижку? Не розумію такої халатності ваших працівників. Звертіть увагу на звернення і прийміть заходів. При відмові від товару вона повернеться відправнику і що? Він платитиме в рази більше. Але чому він має це робити, якщо і сам не був цілком проінформований?
Вдень вже лишала звернення №20211109/05943 1 согласен
Добрий день, Юліє! Бачимо, що Ваше питання вирішено та вартість послуг буде анульовано. Впевнені, що негативні ситуації будуть виключенням в нашій співпраці та будуть лише позитивні моменти.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Пакування, палети - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
На тижні замовила легкові автомобільні диски r17. Завжди відправлення йшло в коробках і доставка була відносно адекватною. Але цього разу у відділенні номер 1, смт. Сарата мабуть вирішили "а чому б не "зкосити" грошенят на доставці?!".
Диски, які лише по 11 кг кожен не захотіли пакувати, як завжди, в коробку по диску, а запакували усе разом в палети, доставка яких раза в 3-4 перевищує звичайну доставку!!!
Чому не попередили отримувача про це?
Чому не попередили відправника, коли "потрібно переоформити накладну, бо перша не вірна", що все буде в палетах і отримувач заплатить не 276, як у першій накладній (59000752598063), а 849 грн (59000752601961). А це ще й в час знижки на доставку дисків.
Тобто таким чином ви компенсуєте собі знижку? Не розумію такої халатності ваших працівників.
Звертіть увагу на звернення і прийміть заходів. При відмові від товару вона повернеться відправнику і що? Він платитиме в рази більше. Але чому він має це робити, якщо і сам не був цілком проінформований?
Вдень вже лишала звернення №20211109/05943
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву