Микола Отзыв написан 4 ноября, 2021 год18 просмотров
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Одеса, ул. Академика Вильямса, 9 Зловживають навязуванням упаковки. Упаковують усім списком їхньої упаковки аби здерти більше за усю упаковку та доставку через збільшені габарити. Якщо вам відправляє товар продавець який не прослідкує за зловживаннями НП, то НП цим обовязково скористується щоб вас обібрати.
Зіпсували товар та не віддають мої гроші. Спочатку підсунули Акт приймання передачі замість бланку претензії. Чекав місяць. Гаряча лінія шість разів обіцяли що завтра передзвонять та не передзвонювали. Написав претензію повернути гроші. Йде третій місяць брехні та знущань. Сьогодні фахівець Оксана (внутр. номер 81218) повідомила що вони вибачають мені вартість доставки та упаковки за зіпсований товар. Товар утилізували і гроші за мій товар не віддають. Це ж яке треба мати нахабство щоб так заявити - те що ми вам винні, ми вам вибачаємо.
Не приймають до оплати картки іноземних банків. Це свідчить що Нова Пошта уникає сплати податків, бо іноземні банки працюють тільки по білому. Нова Пошта стала лідером тому що податки не платить.
Відбулася олігархізація колись ринкової компанії Нова Пошта. Зараз це потвора яку ми всі повинні відправити на смітник історії. Вони частково монополізували ринок відправлень і часто неможливо скористатися іншим перевізником. Але дуже щиро раджу всім, при найменшій можливості уникайте Нової Пошти.
А вантажне відділення 4 Одеса це просто жах. Черги та грубі фахівці.
Також обмеження щодо оплати картками, які належать іноземним банкам, вказані на сайті офіційного партнера Новапей.
Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою пошкодили товар, аби ми у всьому розібралися. А також вкажіть, яка ситуація сталася під час обслуговування у відділення №4 м. Одеса?
Але на сайті ніде не сказано які таємні інструкції ви вимагаєте виконувати від ваших фахівців для створення надприбутків через зловживаннями упаковкою.
Звісно, обмеження по карткам, виданих іноземними банками у вас через те що ви уникаєте сплати податків, бо ті транзакції потім не заховаєш.
У відділенні 4 Одеса черга 15 метрів дуже часто. Фахівці навмисно дезінформують про порядок Претензії. Грубо та не добре поводяться з клієнтами. Ви це все можете побачити по своїх камерах спостереження, а тут питання задаєте для виду наче ви піклуєтеся про клієнтів. Обманюєте ви людей, цього від вас вимагає ваше керівництво! У інших перевізників бувають негаразди, але ціла система брехні та ошукування людей тільки у Нової Пошти.
Дарма Ви так, адже все має бути захищено під час перевезення, тому потрібно дотримуватися правил. Щодо карток, компанія сплачує всі податки та працює прозоро, зазначимо, що не всі організації мають змогу проводити платежі з карток іноземних банків, це зумовлено налаштуваннями та умовами самих банків. Щодо черг та обслуговуванням працівників у відділення №4, це все спостерігалося, коли звернулися з номером накладної 59000706474844, правильно? І підкажіть, сума компенсації становить 377 грн?
Сума компенсації має бути 377 грн. Але ви вже ніколи не зможете компенсувати зкоєні незручності, розчарування та зневіру.
Сьогодні знову довелося бути у відділенні 4 Одеса. Транзакцію з карти іноземного банку знову не вдалося провести. Звісно на мене знову накричала головна зміни, що я не приготував готівку. В усіх магазинах можна іноземною картою а у Новій Почті не можна. І це у 21му сторіччі! Ось до чого призводить схильність компанії до несплати податків. А черга - жах то мяко сказано, більше години відстояв. Працівники знервовані. Я їм співчуваю. То не їх вина. То така політика компанії Нова Пошта.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нова Пошта - це команда аферистів. Відлагоджена система знущання над клієнтами службою звернень. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Зіпсували товар та не віддають мої гроші. Спочатку підсунули Акт приймання передачі замість бланку претензії. Чекав місяць. Гаряча лінія шість разів обіцяли що завтра передзвонять та не передзвонювали. Написав претензію повернути гроші. Йде третій місяць брехні та знущань. Сьогодні фахівець Оксана (внутр. номер 81218) повідомила що вони вибачають мені вартість доставки та упаковки за зіпсований товар. Товар утилізували і гроші за мій товар не віддають. Це ж яке треба мати нахабство щоб так заявити - те що ми вам винні, ми вам вибачаємо.
Не приймають до оплати картки іноземних банків. Це свідчить що Нова Пошта уникає сплати податків, бо іноземні банки працюють тільки по білому. Нова Пошта стала лідером тому що податки не платить.
Відбулася олігархізація колись ринкової компанії Нова Пошта. Зараз це потвора яку ми всі повинні відправити на смітник історії. Вони частково монополізували ринок відправлень і часто неможливо скористатися іншим перевізником. Але дуже щиро раджу всім, при найменшій можливості уникайте Нової Пошти.
А вантажне відділення 4 Одеса це просто жах. Черги та грубі фахівці.
отзыв
Комментарии к отзыву
Пакування завжди відбувається відповідно до правил, що розміщенні на офіційному сайті: https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf і купувати матеріали не обов'язково, відправник може використати власне пакування.
Також обмеження щодо оплати картками, які належать іноземним банкам, вказані на сайті офіційного партнера Новапей.
Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою пошкодили товар, аби ми у всьому розібралися. А також вкажіть, яка ситуація сталася під час обслуговування у відділення №4 м. Одеса?
Але на сайті ніде не сказано які таємні інструкції ви вимагаєте виконувати від ваших фахівців для створення надприбутків через зловживаннями упаковкою.
Звісно, обмеження по карткам, виданих іноземними банками у вас через те що ви уникаєте сплати податків, бо ті транзакції потім не заховаєш.
У відділенні 4 Одеса черга 15 метрів дуже часто. Фахівці навмисно дезінформують про порядок Претензії. Грубо та не добре поводяться з клієнтами. Ви це все можете побачити по своїх камерах спостереження, а тут питання задаєте для виду наче ви піклуєтеся про клієнтів. Обманюєте ви людей, цього від вас вимагає ваше керівництво! У інших перевізників бувають негаразди, але ціла система брехні та ошукування людей тільки у Нової Пошти.
Сьогодні знову довелося бути у відділенні 4 Одеса. Транзакцію з карти іноземного банку знову не вдалося провести. Звісно на мене знову накричала головна зміни, що я не приготував готівку. В усіх магазинах можна іноземною картою а у Новій Почті не можна. І це у 21му сторіччі! Ось до чого призводить схильність компанії до несплати податків. А черга - жах то мяко сказано, більше години відстояв. Працівники знервовані. Я їм співчуваю. То не їх вина. То така політика компанії Нова Пошта.
Відправили на Вашу картку, що вказували під час написання претензії, 377 грн. Тому сподіваємося, що надалі наша співпраця буде лише позитивною.
І як вже повідомляли раніше, Нова пошта сплачує всі податки згідно з чинним законодавством України, оплата іноземними банками тут ні до чого.
Бажаємо гарного дня.