ВАДИМ Отзыв написан 8 октября, 2021 год22 просмотра
8-го октября получал посылку в отделении НП 75 Днепра, оператор выдававшая посылку говорила очень тихо, плюс звук приглушает маска.На мою просьбу : " пожалуйста говорите громче" стала говорить со мной еще тише, сославшись на больное горло. На мое замечание , что кашель и больное горло может быть симтомом КОВИДА молча показала мне баночку антисептика. Вообщем за работу с клиентами твердая двойка. Не можешь работать с клиентами - иди на сортировку.
Ще раз перепрошуємо за незручності. З операторами була проведена робота й взята пояснювальна з фахівця, який Вас обслуговував. На жаль, від хвороб не застрахований ніхто, але ми робимо усі можливі перевірки перед початком робочого дня для безпеки оточення. Сподіваємося на розуміння. Гарного дня!
Вадиме, отримали відповідь від колег з відділення. Керівництво проінформувало нас, що кожного ранку всіх операторів перевіряють на ознаки хвороби, тож не хвилюйтеся, оператор не захворів. Всього пересохло в роті в момент напливу клієнтів. З оператором проведена роз'яснювальна робота. Ще раз перепрошуємо за незручності :)
Кто-то из Вас врет . Или оператор или керивныцтво или ???? Оператор в НП 75 на мою просьбу говорить громче , отказалась это делать именно из-за БОЛЬНОГО ГОРЛА, во всяком случае это ее слова. Ее руководитель может же проверить запись восьмого октября в районе 1000 утра.
Отакої... Нам дуже прикро за цей випадок :( Обов'язково передамо Вашу скаргу на керівництво відділення. Як отримаємо відповідь, обов'язково надамо роз'яснення.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Плохая работа с клиентам - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Ще раз перепрошуємо за незручності. З операторами була проведена робота й взята пояснювальна з фахівця, який Вас обслуговував. На жаль, від хвороб не застрахований ніхто, але ми робимо усі можливі перевірки перед початком робочого дня для безпеки оточення. Сподіваємося на розуміння. Гарного дня!
Откуда тогда вам знать заболел или нет человек.
Отакої... Нам дуже прикро за цей випадок :( Обов'язково передамо Вашу скаргу на керівництво відділення. Як отримаємо відповідь, обов'язково надамо роз'яснення.