Сергей Ульянец Отзыв написан 15 июля, 2021 год9 просмотров
Уважаемая Новая почта! Я плачу деньги не только за доставку, но и за качество предоставляемых услуг. Заканчивается второй день нахождения посылки на инновационном терминале г.Львов, которая никак не попадет в отделение и никакой реакции кроме извинений на мои жалобы, почему посылка до сих пор не доставлена. Неужели так сложно проконтролировать после 2-х моих обращений доставку посылки в отделение???
Достоинства:
Нормальная робота сотрудников в отделении.
Недостатки:
Несвоевременная доставка, не решение вопроса после обращения на гарячую линию.
Сергію, на жаль, знайти вантаж не вдалося. Для розгляду можливості компенсації за накладною 20450413267130 можемо зафіксувати претензію. Ви можете оформити претензію у відділенні або надіслати нам заповнений бланк претензії та копію ІПН у приватні повідомлення. З бланком претензії можливо ознайомитися на сайті компанії: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals.pdf
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Задержки при доставке - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву