Олександр Отзыв написан 3 июля, 2021 год51 просмотр
НАЙГІРША СЛУЖБА ДОСТАВКИ! Давно замовляю в міжнародних інтернет магазинах і ніколи не було проблем до цього часу! Нова пошта свідомо тепер просто краде міжнародні відправлення і ніби-то утилізує! Я так здогадуюсь, що знаходять відправлення, які не потрібно повертати відправнику у випадку не вручення і свідомо роблять все, щоб не доставити ці відправлення отримувачу. Одне з останніх відправлень YW003104840NPG. Спочатку запросили надіслати паспорт, ІПН, підтвердження оплати для ніби-то розмитнення товару вартістю всього 9.46USD. Дані документи підійшли і відправлення розмитнене, але доставити його вони не можуть і просять мене змінити в профілі інтернет магазину мій номер телефону на інший. І це при тому що мною були надані паспорт, ІПН, скрін замовлення, підтвердження оплати з платіжної системи, і в моєму населеному пункті всього-навсього одне відділення НП. Тим більше, що мною вже було неодноразово отримано міжнародні відправлення за даною адресою. Бог з ним, змінив номер телефону, прислав їм скріни. Відповідь НП: гаразд, тепер ми очікуємо підтвердження зміни номеру телефону від відправника! Пройшов десь місяць, відправлення далі не рухається (очікують підтвердження у відправника). Я запитав у відправника чи зв’язувався з ним хтось на рахунок зміни номеру телефону по моєму відправленню? Відправник відповів, що з ним ніхто не зв’язувався і що для будь-яких змін мені достатньо зателефонувати на гарячу лінію НП! Все це триває ще з 07.04.2021 і по цей час! Замкнуте коло! Надав всі необхідні документи, на прохання Нової пошти змінив номер телефону, але їм потрібне підтвердження зміни телефону від відправника, яке вони ніби-то надіслали відправнику (але відправник підтвердив, що до нього ніхто не звертався з цього приводу)! Кажу Новій пошті – не хочу змінювати номер телефону, це було ваше прохання та забаганка, доставте, будь-ласка дане відправлення! На що отримую відповідь від Нової пошти: підтвердження зміни телефону не отримали від відправника (хоча і не надсилали відправнику ніякого запиту), в такому випадку відправлення утилізуємо (тобто заберемо собі). НОВА ПОШТА – ЦЕ СВІДОМІ БРЕХУНИ ТА КРАДІЇ МІЖНАРОДНИХ ВІДПРАВЛЕНЬ! Не даремно в останній час більшість міжнародних відправлень з інтернет магазинів почали відправляти іншими поштовими службами, але тільки не КРАДІЯМИ НОВОЮ ПОШТОЮ. НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ КОРИСТУЙТЕСЬ ПОСЛУГАМ ЦІЄЇ ГОРЕ КОМПАНІЇ!
Олександре, перевірили інформацію за Вашим трек-номером. При оформленні, замовлення було вказано стаціонарний номер телефону, а не мобільний. Відповідно, працівники й попросили змінити номер на коректний, адже неможливо доставити вантаж, якщо телефон невірний.
Через те, що зміни не були підтверджені відправником, вантаж зберігався певний час, а потім його утилізували, оскільки за ним ніхто не звернувся.
Браво! Нова пошта щойно самостійно підтвердила, що вона свідомо краде міжнародні відправлення!
З цим стаціонарним номером телефону я вже отримував міжнародні посилки і не одну! Скажіть мені яким чином стаціонарний телефон впливає на неможливість доставки? Всі дані на посилці присутні і вказані вірно: ПІБ, індекс, адреса, телефон. Тим більше, що я вам надав копії паспорту та коду!
Документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України:
• паспорт громадянина України;
• паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
Олександре, потрібні скриншоти з особистого кабінету, де вказана інформація про замовлення. На жаль без неї ми не можемо перевірити вірність даних. Як писали вище, колеги не отримували цих знімків і не змогли звернутися до відправника.
При замовленні товару Ви можете зазначати стаціонарний номер, але ми радимо використовувати мобільний, адже в такому випадку, інформування не відбувається за технічних причин, а тому необхідно самостійно відстежувати відправлення.
Проблема в тому, що відправник вказав некоректні дані про отримувача. Тому необхідно надати знімок з екрана з особистого кабінету, де вказано інформація про замовлення. Після цього ми передамо запит колегам для зміни коректної інформації.
Впервые слышу о смене номера !!Нужно было их послать и все !Ничего не должно меняться ,если вы уже заказывали и вам доходило !Они просто намутились на продавце ,а вы им помогли сменой номера
Так я уже к ним обращался с требованием, что ничего менять не хочу, тем более, что предоставил паспорт, ИНН, все скрины по заказу, платежка с подтверждением оплаты. А им все по барабану! Творят, что хотят! ПРОСТО УЖАСНАЯ КОМПАНИЯ!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нова пошта свідомо краде міжнародні відправлення клієнтів!!! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Одне з останніх відправлень YW003104840NPG.
Спочатку запросили надіслати паспорт, ІПН, підтвердження оплати для ніби-то розмитнення товару вартістю всього 9.46USD. Дані документи підійшли і відправлення розмитнене, але доставити його вони не можуть і просять мене змінити в профілі інтернет магазину мій номер телефону на інший. І це при тому що мною були надані паспорт, ІПН, скрін замовлення, підтвердження оплати з платіжної системи, і в моєму населеному пункті всього-навсього одне відділення НП. Тим більше, що мною вже було неодноразово отримано міжнародні відправлення за даною адресою. Бог з ним, змінив номер телефону, прислав їм скріни. Відповідь НП: гаразд, тепер ми очікуємо підтвердження зміни номеру телефону від відправника! Пройшов десь місяць, відправлення далі не рухається (очікують підтвердження у відправника). Я запитав у відправника чи зв’язувався з ним хтось на рахунок зміни номеру телефону по моєму відправленню? Відправник відповів, що з ним ніхто не зв’язувався і що для будь-яких змін мені достатньо зателефонувати на гарячу лінію НП!
Все це триває ще з 07.04.2021 і по цей час!
Замкнуте коло! Надав всі необхідні документи, на прохання Нової пошти змінив номер телефону, але їм потрібне підтвердження зміни телефону від відправника, яке вони ніби-то надіслали відправнику (але відправник підтвердив, що до нього ніхто не звертався з цього приводу)! Кажу Новій пошті – не хочу змінювати номер телефону, це було ваше прохання та забаганка, доставте, будь-ласка дане відправлення! На що отримую відповідь від Нової пошти: підтвердження зміни телефону не отримали від відправника (хоча і не надсилали відправнику ніякого запиту), в такому випадку відправлення утилізуємо (тобто заберемо собі).
НОВА ПОШТА – ЦЕ СВІДОМІ БРЕХУНИ ТА КРАДІЇ МІЖНАРОДНИХ ВІДПРАВЛЕНЬ! Не даремно в останній час більшість міжнародних відправлень з інтернет магазинів почали відправляти іншими поштовими службами, але тільки не КРАДІЯМИ НОВОЮ ПОШТОЮ.
НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ КОРИСТУЙТЕСЬ ПОСЛУГАМ ЦІЄЇ ГОРЕ КОМПАНІЇ!
отзыв
Комментарии к отзыву
Через те, що зміни не були підтверджені відправником, вантаж зберігався певний час, а потім його утилізували, оскільки за ним ніхто не звернувся.
З цим стаціонарним номером телефону я вже отримував міжнародні посилки і не одну! Скажіть мені яким чином стаціонарний телефон впливає на неможливість доставки? Всі дані на посилці присутні і вказані вірно: ПІБ, індекс, адреса, телефон. Тим більше, що я вам надав копії паспорту та коду!
Документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України:
• паспорт громадянина України;
• паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
• дипломатичний паспорт України;
• службовий паспорт України;
• посвідчення особи моряка;
• посвідчення члена екіпажу;
• посвідчення особи на повернення в Україну;
• тимчасове посвідчення громадянина України;
ОДНИМ СЛОВОМ СПРАВЖНІ СВІДОМІ КРАДІЇ!
При замовленні товару Ви можете зазначати стаціонарний номер, але ми радимо використовувати мобільний, адже в такому випадку, інформування не відбувається за технічних причин, а тому необхідно самостійно відстежувати відправлення.
Олександре, на жаль, колеги не отримували необхідні знімки з екрана, будь ласка, надайте нам за можливості інформацію, щоб ми передали колегам.
Ось номер мого звернення в вашій CRM системі:
CRM:0080598
Я вже місяці три з вами переписуюсь!!!
Шо саме вам потрібно ще??? Я вже все вам висилав.
Напишіть конкретно які саме скріни вам потрібні???
Потім знову будете ніби-то писати відправнику для підтвердження даних? А по факту нікуди нічого не пишете!
Ще раз у вас запитую: НАВІЩО ВАМ СКРІНИ ЯЯКЩО ВСІ ДАНІ Є НА ПОСИЛЦІ???!!!
Ви спецом просите скріни щоб ніби знову подати запит відправнику на підтвердження???
Я НІЧОГО НЕ ХОЧУ ЗМІНЮВАТИ.
ВСІ СКРІНИ ВАМ ВЖЕ НАДАВАВ, А РАЗОМ З ТИМ ПАСПОРТ ТА КОД!