Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Нова пошта свідомо краде міжнародні відправлення клієнтів!!! - Відгуки про НОВА ПОШТА
Одне з останніх відправлень YW003104840NPG.
Спочатку запросили надіслати паспорт, ІПН, підтвердження оплати для ніби-то розмитнення товару вартістю всього 9.46USD. Дані документи підійшли і відправлення розмитнене, але доставити його вони не можуть і просять мене змінити в профілі інтернет магазину мій номер телефону на інший. І це при тому що мною були надані паспорт, ІПН, скрін замовлення, підтвердження оплати з платіжної системи, і в моєму населеному пункті всього-навсього одне відділення НП. Тим більше, що мною вже було неодноразово отримано міжнародні відправлення за даною адресою. Бог з ним, змінив номер телефону, прислав їм скріни. Відповідь НП: гаразд, тепер ми очікуємо підтвердження зміни номеру телефону від відправника! Пройшов десь місяць, відправлення далі не рухається (очікують підтвердження у відправника). Я запитав у відправника чи зв’язувався з ним хтось на рахунок зміни номеру телефону по моєму відправленню? Відправник відповів, що з ним ніхто не зв’язувався і що для будь-яких змін мені достатньо зателефонувати на гарячу лінію НП!
Все це триває ще з 07.04.2021 і по цей час!
Замкнуте коло! Надав всі необхідні документи, на прохання Нової пошти змінив номер телефону, але їм потрібне підтвердження зміни телефону від відправника, яке вони ніби-то надіслали відправнику (але відправник підтвердив, що до нього ніхто не звертався з цього приводу)! Кажу Новій пошті – не хочу змінювати номер телефону, це було ваше прохання та забаганка, доставте, будь-ласка дане відправлення! На що отримую відповідь від Нової пошти: підтвердження зміни телефону не отримали від відправника (хоча і не надсилали відправнику ніякого запиту), в такому випадку відправлення утилізуємо (тобто заберемо собі).
НОВА ПОШТА – ЦЕ СВІДОМІ БРЕХУНИ ТА КРАДІЇ МІЖНАРОДНИХ ВІДПРАВЛЕНЬ! Не даремно в останній час більшість міжнародних відправлень з інтернет магазинів почали відправляти іншими поштовими службами, але тільки не КРАДІЯМИ НОВОЮ ПОШТОЮ.
НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ КОРИСТУЙТЕСЬ ПОСЛУГАМ ЦІЄЇ ГОРЕ КОМПАНІЇ!
відгук
Коментарі до відгуку
Через те, що зміни не були підтверджені відправником, вантаж зберігався певний час, а потім його утилізували, оскільки за ним ніхто не звернувся.
З цим стаціонарним номером телефону я вже отримував міжнародні посилки і не одну! Скажіть мені яким чином стаціонарний телефон впливає на неможливість доставки? Всі дані на посилці присутні і вказані вірно: ПІБ, індекс, адреса, телефон. Тим більше, що я вам надав копії паспорту та коду!
Документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України:
• паспорт громадянина України;
• паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
• дипломатичний паспорт України;
• службовий паспорт України;
• посвідчення особи моряка;
• посвідчення члена екіпажу;
• посвідчення особи на повернення в Україну;
• тимчасове посвідчення громадянина України;
ОДНИМ СЛОВОМ СПРАВЖНІ СВІДОМІ КРАДІЇ!
При замовленні товару Ви можете зазначати стаціонарний номер, але ми радимо використовувати мобільний, адже в такому випадку, інформування не відбувається за технічних причин, а тому необхідно самостійно відстежувати відправлення.
Олександре, на жаль, колеги не отримували необхідні знімки з екрана, будь ласка, надайте нам за можливості інформацію, щоб ми передали колегам.
Ось номер мого звернення в вашій CRM системі:
CRM:0080598
Я вже місяці три з вами переписуюсь!!!
Шо саме вам потрібно ще??? Я вже все вам висилав.
Напишіть конкретно які саме скріни вам потрібні???
Потім знову будете ніби-то писати відправнику для підтвердження даних? А по факту нікуди нічого не пишете!
Ще раз у вас запитую: НАВІЩО ВАМ СКРІНИ ЯЯКЩО ВСІ ДАНІ Є НА ПОСИЛЦІ???!!!
Ви спецом просите скріни щоб ніби знову подати запит відправнику на підтвердження???
Я НІЧОГО НЕ ХОЧУ ЗМІНЮВАТИ.
ВСІ СКРІНИ ВАМ ВЖЕ НАДАВАВ, А РАЗОМ З ТИМ ПАСПОРТ ТА КОД!