Маємо інформацію, що посилочку знайшли та сьогодні її мають доставити за адресою. Очікуйте на дзвінок від кур'єра. Щиро перепрошуємо за цей інцидент.
Сталася дуже неприємна ситуація та ми розуміємо Вас як клієнта. Ми завжди готові вибачитися, якщо виявимо вину компанії. На жаль, у цьому випадку ми її виявили та щиро перепрошуємо. Нам важливо, аби на Вашому обличчі з’явилася посмішка, тому хочемо надіслати вам подаруночок. Якщо згідні, то напишіть, будь ласка, чи зручно Вам буде отримати його за даними та адресою по накладній 59000696443256? Сподіваємося, що ми надішлемо Вам не тільки подарунок, але й позитивні емоції в комплекті, які зможуть виправити враження про нас.
Оксано, на жаль, в нас відсутня можливість ідентифікувати клієнтів на цьому сайті. В системі зазначено, що посилочку доставили Отримувачу за накладною 59000696443256. Ім'я за накладною не відповідає тому, яке зазначено тут. Якщо виникла помилка та Ви не отримували дане відправлення - радимо звернутися до відділення для написання претензії або ж Ви можете надіслати заповнений бланк претензії нам у приватні повідомлення соціальні мережі "Інстаграм" або"Фейсбук". Бланк претензії знаходиться за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals.pdf
Доброго ранку, Ксеніє! Заповнити бланк можна у будь-якому зручному для Вас відділенні. Прохання одразу нам повідомити, щойно заповните документи, аби ми пришвидшили розгляд ситуації профільним відділом.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Утеряна посылка - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Маємо інформацію, що посилочку знайшли та сьогодні її мають доставити за адресою. Очікуйте на дзвінок від кур'єра. Щиро перепрошуємо за цей інцидент.
Сталася дуже неприємна ситуація та ми розуміємо Вас як клієнта. Ми завжди готові вибачитися, якщо виявимо вину компанії. На жаль, у цьому випадку ми її виявили та щиро перепрошуємо. Нам важливо, аби на Вашому обличчі з’явилася посмішка, тому хочемо надіслати вам подаруночок. Якщо згідні, то напишіть, будь ласка, чи зручно Вам буде отримати його за даними та адресою по накладній 59000696443256? Сподіваємося, що ми надішлемо Вам не тільки подарунок, але й позитивні емоції в комплекті, які зможуть виправити враження про нас.
Підкажіть, будь ласка, як Вам буде зручніше?