Замовляла дитині велосипед на відділення, порадившись з чоловіком,вирішили ,на своб голову,скористатися кур'єрською доставкою. 10.00 година ранку телефонує кур'єр ,ми з ним домовляємося ,що заберемо посилку в нього ввечері чи вранці,до початку робочого дня. Його влаштовує . І тут починається клоунада:телефонує відправник,що йому клієнтська служба назвонює ,що зі мною не може зв'язатися кур'єр. Через деякий час телефонує оператор Ольга, яка починає виставляти претензіі,що ми не забираємо посилку,пояснюю ій що з кур'єром узгоджено час доставки,і його і мене все влаштовує. Минає години 2,ця МАНДАм телефонує знову з претензіями. Знову телефонує кур'єр і каже,що і йому вона назвонює і виставляє претензіі. Керівництво компаніі,скажіть ,я оплачую вартість доставки, чому я маю відповідати на безглузді дзвінки ваших операторів,витрачати свій час? Не знаю як звати кур'єра, що працює на Чуднівське відділення НП#1,але дай Бог йому здоров'я і терпінея працювати з такими неадекватами як Ольга. 1 согласен
Добрий день. Отримали інформацію по ситуації, яка виникла. Кур'єр робив три спроби доставки відправлення за адресою, так як доставку переносили та потім попросили доставити у відділення. Сьогодні з відправником зв'язалися та він замовить повернення вантажу. Маємо сподівання, що цей випадок не вплине на нашу подальшу співпрацю
І ще одне,представникі новоі пошти, навчіться читати відкуги правильно.в мене була скарга на ситуацію 29.06 на діі опера кур'єрськоі служби,а не на самого кур'єра
доставку переносили,так як замовляючи адресну доставку вказувався часовий проміжок ,коли зручно отримати і ЖОДНОГО разу в цей час не приіхав кур'єр(аудіозаписи розмови з оператором є)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Якщо хочете скористатися кур'єрською доставкою,будьте готові хаосу - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
10.00 година ранку телефонує кур'єр ,ми з ним домовляємося ,що заберемо посилку в нього ввечері чи вранці,до початку робочого дня. Його влаштовує . І тут починається клоунада:телефонує відправник,що йому клієнтська служба назвонює ,що зі мною не може зв'язатися кур'єр.
Через деякий час телефонує оператор Ольга, яка починає виставляти претензіі,що ми не забираємо посилку,пояснюю ій що з кур'єром узгоджено час доставки,і його і мене все влаштовує. Минає години 2,ця МАНДАм телефонує знову з претензіями. Знову телефонує кур'єр і каже,що і йому вона назвонює і виставляє претензіі.
Керівництво компаніі,скажіть ,я оплачую вартість доставки, чому я маю відповідати на безглузді дзвінки ваших операторів,витрачати свій час?
Не знаю як звати кур'єра, що працює на Чуднівське відділення НП#1,але дай Бог йому здоров'я і терпінея працювати з такими неадекватами як Ольга.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву