Альона Отзыв написан 28 мая, 2021 год20 просмотров
21 травня 2021 року з відділення Нової пошти м.Київ було відправлено посилку з дитячим одягом на вік 6 років вагою 5 кг.(можете уявити скільки було речей). Вартість заявлена була символічно мала в 200 грн.(справжня вартість 4 тис.грн.). Посилка мала була бути доставлена 22.05.2021р. в м.Чернівці. Посилка загублена в місці відправки, т.т. з Києва не виїзжала. Висновок один, без варіантів, працівники Нової пошти її просто вкрали враховуючи її занижену вартість і велику вагу. Крайніх не знайти. Камери спостереження ніхто переглядати не збирається, т.т внутрішньої служби безпеки не існує, або вона свої функції не виконує. Номер посилки 59000688596440.
Недостатки:
Немає абсолютно ніяких гарантій, що ви отримаєте своє відправлення.
Добре подумайте, чи варто користуватись послугою пересилки в даній службі.
Нам справді прикро, що виникла така прикра ситуація, але, на жаль, ми не застраховані від форс-мажорних обставин. В авто, в якому транспортувалася посилка, виникла пожежа.
Розмір компенсації завжди відбувається в межах оголошеної вартості посилки, саме тому так важливо завжди вказувати реальну вартість відправлення.
Уточнимо інформацію щодо посилки та повернемося до Вас із відповіддю. Бачимо, що відправник сьогодні написав претензію, передамо інформацію колегам, щоб пришвидшити її розгляд.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Загубилась посилка - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам справді прикро, що виникла така прикра ситуація, але, на жаль, ми не застраховані від форс-мажорних обставин. В авто, в якому транспортувалася посилка, виникла пожежа.
Розмір компенсації завжди відбувається в межах оголошеної вартості посилки, саме тому так важливо завжди вказувати реальну вартість відправлення.
Дякуємо, за Ваші теплі слова. Якщо напишете яким саме співробітникам ця подяка, то ми обов'язково їм передамо.
Уточнимо інформацію щодо посилки та повернемося до Вас із відповіддю. Бачимо, що відправник сьогодні написав претензію, передамо інформацію колегам, щоб пришвидшити її розгляд.