Сергей Цыбулин Ukraine, Odessa Отзыв написан 6 мая, 2021 год11 просмотров
После осмотра посылки почему нельзя полученный товар (в данном случае дефлекторы на окна машины) примерить на машине?, Предварительно оставив всю сумму оплаты в качестве залога . Требуете полной проводки денег через кассу! Не подошёл мне заказ и я остался без денег и с головной болью с возвратом товара и всеми Вашими прелестями по отправке назад отправителю! Вы обувь в магазине тоже в начале проплачиваете , приходите домой и только потом меряете? Никакой гибкости по отношению к клиентам.
Достоинства:
Доставка быстрая!
Недостатки:
Почему нельзя после осмотра посылки, оставив залог равный сумме оплаты, вынести товар и примерить к машине( в данном случае ветровики). ? Прислали не тот размер и в результате я жду возврата денег и головная боль по отправке. Бред! Вопрос к руководителям « Новой почты»; вы обувь в магазине в начале оплачиваете, а потом меряете? Нет гибкости к клиентам !
Розуміємо, що іноді товар може не влаштувати за розміром, формою кольором тощо :( Але існують правила, які убезпечують всі сторони, які є учасниками перевезення вантажу. Тобто, огляд має не перевищувати 5-ти хвилин, а також робити це потрібно лише у присутності працівника. Оскільки, якщо клієнт вийшов за межі відділення, компанія вже не може нести відповідальність за його цілісність. Тому важливо враховувати такі обмеження та обговорювати завчасно з відправником можливість повернення товару.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Как проверить подходит посылка или нет - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Розуміємо, що іноді товар може не влаштувати за розміром, формою кольором тощо :( Але існують правила, які убезпечують всі сторони, які є учасниками перевезення вантажу. Тобто, огляд має не перевищувати 5-ти хвилин, а також робити це потрібно лише у присутності працівника. Оскільки, якщо клієнт вийшов за межі відділення, компанія вже не може нести відповідальність за його цілісність. Тому важливо враховувати такі обмеження та обговорювати завчасно з відправником можливість повернення товару.
Розраховуємо на Ваше розуміння.