Олександр Ukraine, Rozhyshche Отзыв написан 2 мая, 2021 год38 просмотров
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Київ, Большая кольцевая дорога, д. 98а Компанія загубила бірку з адресою доставки, через що посилка прийшла із запізненням. Всі намагання домовитись про отримання її на РЦ зводились трьома операторами до посилання: очікуйте відповідь. Лише у четвертого по рахунку оператора вистачило сміливості о 23.30 сказати дитині, що нажаль нічого зробити не можна: РЦ не має повноважень видати посилку, а завтра вихідний і вам її доставлять в понеділок. А тепер, керівники х... , дайте відповідь: чому моя дитина має великдень зустрічати без висланих їй смаколиків? Кому потрібні ті продукти, що за два дні очікування зіпсуються? Чому відразу чітко не сказати: ми надто поважні щоб порушити свої інструкції і вам посилку не видамо, хоча визнаємо ми завтикали і довго шукали чия ж це посилка? Самі жрете ковбасу, і не цікавить вас дитина, яка чекає з 22.00 до 23.30 під РЦ на краю міста? І не цікавить чим вона назад до гуртожитку добереться?
Від щирого серця перепрошуємо за завдані незручності. Ми обов'язково візьмемо до уваги дану ситуацію і будемо ставати ще кращими заради комфорту кожного клієнта ❤️ Дякуємо за звернення та бажаємо приємного дня ☺️
Ви, мабуть, просто насолоду отримуєте від того що робиться. В 11.47 03.05.21 мені повідомляють, що посилка знаходиться на 173 відділенні. Перепитую: чи можна забрати з відділення, бо дочка здуру змінила адресу на поштомат 6060. Уточняють, вона на відділенні - забирайте. Приходить дитина забирати - відмова, посилки нема, вона переадресована на поштомат. Очікуємо, терпіння закінчилось о 17.00. Телефоную і мені з радістю повідомляють, що до поштомату вона попаде лише 04.05.21. СУПЕР! Емоції не витримують, мабуть, я нагрубив. Очікуйте дзвінка. Дзвінок: через дві години доставлять в поштомат. Все. КРАПКА. Мені нема чого додати СУПЕР ПОШТА.
P.S. Шановні працівники НП, що відповідають на такі зауваження, толку з ваших чемних відповідей нуль, із заяв, що ми розберемося - теж буде нуль. В кожному бізнес процесі є свої глюки і виживає не той бізнес, що усуває глюки, а той що усуває причини виникнення цих глюків. У Вашу інструкцію по роботі треба внести корективи, вона дає збої.
Шкода, що у Вас склалася така думка, адже ми хочемо допомогти та розібратися у цій ситуації.
Ми завжди намагаємося зробити так, аби кожен клієнт був задоволений послугами та сервісом та навіть якщо трапляються форс-мажори, то ми обов'язково все владнаємо.
Напишіть, будь ласка, повний номер накладної, аби ми розібралися у цій ситуації та повернулися до Вас із відповіддю.
Основна претензія до вас - порушення термінів доставки (в моєму випадку від однієї доби аж до трьох, станом на сьогодні).
Додаткова претензія - відсутність механізмів, що дозволяють хоч якось виправити ситуацію.
На мою думку саме компанія "Нова пошта" повинна пропонувати варіанти вирішення питання. В даній ситуації ви не тільки нічого не запропонували, але й відхилили всі мої пропозиції (адресна доставка, доставка в поштомат, видача на РЦ).
Роботу служби підтримки вважаю не задовільною тому, що три з чотирьох операторів не дали чіткої відповіді, а завершували діалог фразою - очікуйте, вам перетелефонують. Очікування було безрезультатне.
Шкода, що виникла така ситуація та ми хочемо детально розібратися у ній, тому напишіть, будь ласка, номер накладної.
Також, хочемо зазначити, що продукти харчування є забороненими відправленнями, винятком є продукти у вакуумній упаковці з терміном придатності понад 30 діб, що не потребують спеціального температурного режиму і про це зазначено на упаковці.
Ттн 59....8517. Ваша відповідь свідчить про те, що Вам важливо відмазатись (зауваження про продукти), а не сповідувати європейські цінності. Для вас важливий не клієнт з його потребами, а мальований рейтинг фірми. Мені розбірки не потрібні, не потрібна від вас компенсація, не потрібні вибачення. Я вибрав вашу компанію, тому що знав, як вона працює, але не зважив, що у випадку форс-мажору (ви загубили посилку і не доставили вчасно) зустріну таку байдужість і непробивну бюрократію. Якби ви опікувались клієнтами, а не власними інструкціями, то при зверненні у службу підтримки самі, своїми силами здійснили б адресну доставку. Ви ж палець об палець не вдарили, щоб залагодити свій глюк.
Можна вибити людині зуб, а потім оплатити послуги по його відновленню, але біль, дискомфорт і витрачений час на ці процедури ніяк не повернеш. Хоча, про що я пишу, бездушна бізнес структура надто "велична" і опікується в першу чергу собою, а не звертає увагу на клієнтів.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Бездушна компанія - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
А тепер, керівники х... , дайте відповідь: чому моя дитина має великдень зустрічати без висланих їй смаколиків? Кому потрібні ті продукти, що за два дні очікування зіпсуються? Чому відразу чітко не сказати: ми надто поважні щоб порушити свої інструкції і вам посилку не видамо, хоча визнаємо ми завтикали і довго шукали чия ж це посилка? Самі жрете ковбасу, і не цікавить вас дитина, яка чекає з 22.00 до 23.30 під РЦ на краю міста? І не цікавить чим вона назад до гуртожитку добереться?
отзыв
Комментарии к отзыву
Маємо інформацію, що дійсно вантаж за накладною 59000681798517 було переадресовано в поштомат та 3.05 його було отримано.
Зі свого боку, якості вибачень, хочемо відправити Вам подарунок, аби підняти Вам настрій.
Напишіть, будь ласка, чи зручно, якщо відправимо його за даними відправника в накладній 59000681798517?
Надіюсь ви це врахуєте. Подарунок не потрібен. Хорошого вам дня!
Від щирого серця перепрошуємо за завдані незручності. Ми обов'язково візьмемо до уваги дану ситуацію і будемо ставати ще кращими заради комфорту кожного клієнта ❤️ Дякуємо за звернення та бажаємо приємного дня ☺️
Напишіть, будь ласка, чи зручно, якщо відправимо його за даними відправника в накладній 59000681798517?
P.S. Шановні працівники НП, що відповідають на такі зауваження, толку з ваших чемних відповідей нуль, із заяв, що ми розберемося - теж буде нуль. В кожному бізнес процесі є свої глюки і виживає не той бізнес, що усуває глюки, а той що усуває причини виникнення цих глюків. У Вашу інструкцію по роботі треба внести корективи, вона дає збої.
Шкода, що у Вас склалася така думка, адже ми хочемо допомогти та розібратися у цій ситуації.
Ми завжди намагаємося зробити так, аби кожен клієнт був задоволений послугами та сервісом та навіть якщо трапляються форс-мажори, то ми обов'язково все владнаємо.
Напишіть, будь ласка, повний номер накладної, аби ми розібралися у цій ситуації та повернулися до Вас із відповіддю.
Додаткова претензія - відсутність механізмів, що дозволяють хоч якось виправити ситуацію.
На мою думку саме компанія "Нова пошта" повинна пропонувати варіанти вирішення питання. В даній ситуації ви не тільки нічого не запропонували, але й відхилили всі мої пропозиції (адресна доставка, доставка в поштомат, видача на РЦ).
Роботу служби підтримки вважаю не задовільною тому, що три з чотирьох операторів не дали чіткої відповіді, а завершували діалог фразою - очікуйте, вам перетелефонують. Очікування було безрезультатне.
Шкода, що виникла така ситуація та ми хочемо детально розібратися у ній, тому напишіть, будь ласка, номер накладної.
Також, хочемо зазначити, що продукти харчування є забороненими відправленнями, винятком є продукти у вакуумній упаковці з терміном придатності понад 30 діб, що не потребують спеціального температурного режиму і про це зазначено на упаковці.
Можна вибити людині зуб, а потім оплатити послуги по його відновленню, але біль, дискомфорт і витрачений час на ці процедури ніяк не повернеш. Хоча, про що я пишу, бездушна бізнес структура надто "велична" і опікується в першу чергу собою, а не звертає увагу на клієнтів.