Василий Отзыв написан 24 марта, 2021 год31 просмотр
С каждым нововведением новая почта "радует" все больше. Тарифы повышают каждые три месяца. Ещё и теперь обязательно все нужно паковать в коробки. А если я одежду отправляю. Зачем коробка? Ведь я могу прекрасно упаковать любой товар без коробки и отправить.
Уважаемая администрация НП , почему Вы с каждым месяцем делаете условия пользования для своих клиентов невыносимыми? Тарифы повышается, сервис не улучшается. За что мы платим? За воздух? За что?
За такие деньги Вы должны доставлять товар за минуты, а сервис должен быть на высочайшем уровне.
Когда цена доставки такая как и цена товара это немыслимо. Остаётся надеяться что укр почта улучшит качество доставки ( пусть и с подорожанием) или на рынок прийдёт другая достойная почта.
Ми не підвищували базові тарифи з жовтня 2018 року. Свідомо не робили це і у минулому році, розуміючи всю складність економічної ситуації, пов’язаної з пандемією та карантинними обмеженнями. Ми працювали на межі можливостей і допомагали країні боротися з ковідом, купуючи медичне обладнання та засоби захисту для лікарень. Але ми вимушені зробити незначне підвищення цін у зв’язку зі зростанням цін на пальне, комунальні послуги, інфляцією тощо.
З 20 березня Нова пошта відмінила додаткову плату за ручну обробку відправлень довжиною від 70 до 120 см по одній зі сторін. Це означає, що такі посилки будуть прийматися і відправлятися з усіх поштових відділень компанії (відділення, що приймають відправлення до 30 кг) за звичайним тарифом у разі, якщо вони будуть запаковані одним з цих способів:
∙ у гофрокартонну коробку (ви можете використати свою або придбати у відділенні)
∙ у прямокутний або трикутний тубус
∙ на пласкій основі по одній зі сторін
Посилки, що не будуть запаковані таким чином, можна буде відправити лише з вантажного відділення або кур’єром. При цьому наголошуємо, що в такому випадку при розрахунку вартості відправлення буде застосовуватися збільшувальний коефіцієнт (1,5) за ручну обробку.
У поштовому відділенні можуть прийняти посилки, якщо вони мають фактичну/об'ємну вагу до 30 кг, довжину найдовшої сторони - до 120 см, а будь-якої іншої - до 70 см, і при цьому запаковані у пакування з пласкою основою.
Якщо ж основа буде не пласка, наші автоматизовані системи не зможуть ідентифікувати та відсортувати таке відправлення. Тож для таких посилок знадобиться ручна обробка і надіслати їх можливо лише з/до адреси або вантажного відділення, а для вартості такої доставки застосовується коефіцієнт 1,5.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Неоправданно просто высочайшие тарифы - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Уважаемая администрация НП , почему Вы с каждым месяцем делаете условия пользования для своих клиентов невыносимыми? Тарифы повышается, сервис не улучшается. За что мы платим? За воздух? За что?
За такие деньги Вы должны доставлять товар за минуты, а сервис должен быть на высочайшем уровне.
Когда цена доставки такая как и цена товара это немыслимо. Остаётся надеяться что укр почта улучшит качество доставки ( пусть и с подорожанием) или на рынок прийдёт другая достойная почта.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми не підвищували базові тарифи з жовтня 2018 року. Свідомо не робили це і у минулому році, розуміючи всю складність економічної ситуації, пов’язаної з пандемією та карантинними обмеженнями. Ми працювали на межі можливостей і допомагали країні боротися з ковідом, купуючи медичне обладнання та засоби захисту для лікарень. Але ми вимушені зробити незначне підвищення цін у зв’язку зі зростанням цін на пальне, комунальні послуги, інфляцією тощо.
З 20 березня Нова пошта відмінила додаткову плату за ручну обробку відправлень довжиною від 70 до 120 см по одній зі сторін. Це означає, що такі посилки будуть прийматися і відправлятися з усіх поштових відділень компанії (відділення, що приймають відправлення до 30 кг) за звичайним тарифом у разі, якщо вони будуть запаковані одним з цих способів:
∙ у гофрокартонну коробку (ви можете використати свою або придбати у відділенні)
∙ у прямокутний або трикутний тубус
∙ на пласкій основі по одній зі сторін
Посилки, що не будуть запаковані таким чином, можна буде відправити лише з вантажного відділення або кур’єром. При цьому наголошуємо, що в такому випадку при розрахунку вартості відправлення буде застосовуватися збільшувальний коефіцієнт (1,5) за ручну обробку.
У поштовому відділенні можуть прийняти посилки, якщо вони мають фактичну/об'ємну вагу до 30 кг, довжину найдовшої сторони - до 120 см, а будь-якої іншої - до 70 см, і при цьому запаковані у пакування з пласкою основою.
Якщо ж основа буде не пласка, наші автоматизовані системи не зможуть ідентифікувати та відсортувати таке відправлення. Тож для таких посилок знадобиться ручна обробка і надіслати їх можливо лише з/до адреси або вантажного відділення, а для вартості такої доставки застосовується коефіцієнт 1,5.