Александр Отзыв написан 17 февраля, 2021 год57 просмотров
Второй раз повреждают посылку. Первый раз возможно было отремонтировать и покупатель согласился её забрать со скидкой, разницу тогда компенсировали. Неделю назад снова повредили посылку (на сей восстановлению не подлежит) и теперь отказываются выплатить компенсацию, мотивируя тем, что перед отправкой запакованную посылку никто не осматривал. Я не обязан предлагать осмотреть мою посылку, а оператор об этом не просил. ТРЕБУЮ ВЫПЛАТИТЬ КОМПЕНСАЦИЮ В РАЗМЕРЕ УКАЗАННОЙ ОЦЕНОЧНОЙ СТОИМОСТИ! 59000643517645
Добрий день, Олександре! Колеги з профільного відділу розглянули претензію, яку Ви написали за накладною 59000643517645, й вину компанії "Нова Пошта" щодо пошкодження вантажу встановлено не було. До відділення отримувача посилка надійшла в цілісному пакуванні без жодних пошкоджень. В процесі перевезення також не зафіксовано пошкодження відправлення.
Шкода, що сталось непорозуміння. Надалі радимо надавати вантаж для огляду співробітникам відділення, аби була змога зафіксувати стан товару. Сподіваємось, надалі жодних прикрих випадків не виникатиме.
А у вас была указана реальная оценочная стоимость? Я после прошлого повреждения посылки стал указывать, но как видим, драть деньги за страховку эта конторка умеет, а отвечать за свои ошибки - нет.
Это ваши проблемы, что оператор не попросил об осмотре посылки.
Груз приехал повреждённым к получателю, о чём тот сообщил мне и прислал фото повреждения. Почему не зафиксировали претензию, которую написал получатель?
Олександре, розуміємо Ваше обурення, при цьому вину компанії щодо пошкодження вантажу встановлено не було. Також хочемо зазначити, що згідно з умовами надання послуг працівники відділення не зобов'язані перевіряти вміст відправлень. Тільки якщо виникає сумнів, що відправлення містить предмети з категорії заборонених (без маркування, будь-якої ідентифікації, їдким запахом тощо), представник компанії має право вимагати надання відправлення для огляду і перевірки вмісту. Деталі тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf (пункт 9.4).
Маємо надію, що надалі наша співпраця носитиме тільки позитивний характер.
Олександре, ситуацію було всебічно розглянуто. Рішення лишається незмінним.
Зі свого боку розуміємо, що ця ситуація Вас обурила та зіпсувала настрій. Тому зі свого боку дуже хочемо надіслати Вам подарунок. Будь ласка, повідомте місто, номер відділення, де буде зручно отримати посилочку, ПІБ та контактний телефон (можна в приватні повідомлення). Завчасно дякуємо!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Отказываются компенсировать уничтоженную посылку - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Неделю назад снова повредили посылку (на сей восстановлению не подлежит) и теперь отказываются выплатить компенсацию, мотивируя тем, что перед отправкой запакованную посылку никто не осматривал. Я не обязан предлагать осмотреть мою посылку, а оператор об этом не просил.
ТРЕБУЮ ВЫПЛАТИТЬ КОМПЕНСАЦИЮ В РАЗМЕРЕ УКАЗАННОЙ ОЦЕНОЧНОЙ СТОИМОСТИ! 59000643517645
отзыв
Комментарии к отзыву
Шкода, що сталось непорозуміння. Надалі радимо надавати вантаж для огляду співробітникам відділення, аби була змога зафіксувати стан товару. Сподіваємось, надалі жодних прикрих випадків не виникатиме.
Бажаємо гарного дня!
Груз приехал повреждённым к получателю, о чём тот сообщил мне и прислал фото повреждения. Почему не зафиксировали претензию, которую написал получатель?
Маємо надію, що надалі наша співпраця носитиме тільки позитивний характер.
Вдалого Вам дня!
Зі свого боку розуміємо, що ця ситуація Вас обурила та зіпсувала настрій. Тому зі свого боку дуже хочемо надіслати Вам подарунок. Будь ласка, повідомте місто, номер відділення, де буде зручно отримати посилочку, ПІБ та контактний телефон (можна в приватні повідомлення). Завчасно дякуємо!
Зі свого боку розуміємо, що ця ситуація Вас обурила та зіпсувала настрій. Тому зі свого боку дуже хочемо надіслати Вам подарунок