Зеленый конверт Отзыв написан 10 февраля, 2021 год40 просмотров
AENM0000915129
Жаль, но есть тенденция среди сотрудников Новой Почты отправлять посылку сразу после растаможки "на утилизацию" вместо отправления на доставку, если есть ошибка, к примеру, в адресе или другая. Можно предположить, что у некоторых сотрудников Новой Почты есть свой бизнес по "утилизации посылок", отдельный от бизнеса по доставке посылок "Новой Почты" ? ) На основании чего посылке присвоен статус "Невірні дані в інформації про Клієнта (телефон, ПІБ, адреса)" ? https://i.imgur.com/FS9WLk6.png
Добрий день! Уточнили деталі по Вашому відправленню. Уточнення потребує адреса та номер телефону. Вказана вулиця Дівроніна, яка не відсутня в базі й номер телефону прописаний в іншому полі. З цієї причини виникають технічні проблеми при створенні накладної для перевезення по території України.
Аби виправити дану інформацію ми радимо звернутись до інтернет-магазину та погодити внесення змін. Після погодження оновити дані в особистому кабінеті та надати нам скріншот (будь-яким зручним для Вас способом) із вірною інформацією. Після цього ми направимо запит партнерам, аби вони підтвердили внесення змін.
Добрий день! Міжнародні відправлення інтегруються автоматично до мобільного додатку лише після появи накладної для доставки по Україні. Він не передбачений для міжнародних відправлень.
При цьому на утилізування вантажі передаються по завершенню терміну зберігання.
Ми передамо скріншоти колегам у профільний відділ. Як тільки-но будемо мати нові дані, то відразу проінформуємо Вас.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
AENM0000915129 - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Жаль, но есть тенденция среди сотрудников Новой Почты отправлять посылку сразу после растаможки "на утилизацию" вместо отправления на доставку, если есть ошибка, к примеру, в адресе или другая. Можно предположить, что у некоторых сотрудников Новой Почты есть свой бизнес по "утилизации посылок", отдельный от бизнеса по доставке посылок "Новой Почты" ? )
На основании чего посылке присвоен статус "Невірні дані в інформації про Клієнта (телефон, ПІБ, адреса)" ?
https://i.imgur.com/FS9WLk6.png
Если:
https://i.imgur.com/OTeJvcx.png
https://i.imgur.com/w52kJXo.png
https://i.imgur.com/xmATaRs.png
Почему посылка не доступна в приложении для уточнения данных по доставке?
1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Аби виправити дану інформацію ми радимо звернутись до інтернет-магазину та погодити внесення змін. Після погодження оновити дані в особистому кабінеті та надати нам скріншот (будь-яким зручним для Вас способом) із вірною інформацією. Після цього ми направимо запит партнерам, аби вони підтвердили внесення змін.
При цьому на утилізування вантажі передаються по завершенню терміну зберігання.
Ми передамо скріншоти колегам у профільний відділ. Як тільки-но будемо мати нові дані, то відразу проінформуємо Вас.