Виктория А. Отзыв написан 4 февраля, 2021 год28 просмотров
Подала три на підписання договору онлайн... Разів з десят подзвонила... Чекайте... сайт не працює... чекайте... Заявка є, в обробці... чекайте... ще сьогодні з ранку... Не витримую... пишу в "допомогу" в кабінеті... и тут таке: -Operator Дар'я: Зараз, на жаль, з технічних причин, договори з ЕЦП не підписуються. Ми працюємо над вирішенням даного питання. Наразі можемо запропонувати Вам надати документи у паперовому вигляді у відділення; -Ви: Да надайте офіціально відмову у підписанні договору онлайн у системи електронного документообігу Вчасно; -Operator Володимир: У нас така інформація відсутня. Ми не несемо відповідальності за працездатність системи Вчасно. Наскільки ми розуміємо, технічні помилки на стороні компанії Нова пошта; -Ви: Мені кажуть на вашей лінії підтримки телефоном, що у вас все ок і договор підпишуть на протязі доби... у моєму випадку сьогодні... Як визначити кто обманює? -Operator Володимир: Інформацію про технічний збій нам надали менеджери з відділу підписання договорів. На жаль у контакт центрі Вам надали некоректну інформацію. Три дня життя... Та теперь бежати та стояти в черзі... у нас ще ж карантин... Нова пошта "береже кожного клієнта"?
Достоинства:
Нема
Недостатки:
Рівень обслуговування... ні.. він не незкий... він взагалі відсутній.....
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Три дні моєго життя з новою почтою... - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
-Operator Дар'я:
Зараз, на жаль, з технічних причин, договори з ЕЦП не підписуються. Ми працюємо над вирішенням даного питання. Наразі можемо запропонувати Вам надати документи у паперовому вигляді у відділення;
-Ви:
Да надайте офіціально відмову у підписанні договору онлайн у системи електронного документообігу Вчасно;
-Operator Володимир:
У нас така інформація відсутня. Ми не несемо відповідальності за працездатність системи Вчасно. Наскільки ми розуміємо, технічні помилки на стороні компанії Нова пошта;
-Ви:
Мені кажуть на вашей лінії підтримки телефоном, що у вас все ок і договор підпишуть на протязі доби... у моєму випадку сьогодні... Як визначити кто обманює?
-Operator Володимир:
Інформацію про технічний збій нам надали менеджери з відділу підписання договорів. На жаль у контакт центрі Вам надали некоректну інформацію.
Три дня життя... Та теперь бежати та стояти в черзі... у нас ще ж карантин... Нова пошта "береже кожного клієнта"?
отзыв
Комментарии к отзыву
Уточніть, будь ласка, код ЄДРПОУ організації, аби була можливість перевірити інформацію.