Виктория А.: Подала три на підписання договору онлайн... Разів з десят подзвонила... Чекайте... сайт не працює... чекайте... Заявка є, в обробці... чекайте... ще сьогодні з ранку... Не витримую... пишу в "допомогу" в кабінеті... и тут таке: -Operator Дар'я: Зараз, на жаль, з технічних причин, договори з ЕЦП не підписуються. Ми працюємо над... 04.02.2021
Виктория А.: Як можливо працювати з вами? Один співробітник говорить... чекайте... договір підписаний ЕЦП запрацює на протязі доби... інший говорить... що підписання онлайн договорів не здійснюється... У вас що взагалі відбувається? Як можливо отримати людське ставлення до клієнта? 04.02.2021
Виктория А.: На протязі двух діб не можу зареєстркватися як корпоративний клієнт. Робота лінії підтримки відсутня. Обіцянка передзвонити на протязі 30 хвилин... ні, дзвонити співробітник не буде... це щоб покласти слухавку... це щоб ви не заважали йому... Звернень залишила купу... відповіді не має... за дві доби... отримала зворотнього зв'язку.... 03.02.2021