Гость Отзыв написан 17 декабря, 2020 год39 просмотров
За 1 день , потеряли 2 посылки, кучу времени уходит на выяснение, на горячую линию дозвониться не возможно .
Достоинства:
Иногда работает, но перед новым годом лучше не связываться
Недостатки:
Сервис, контакт центр, исправление своих недочетов, цены , компетентность некоторого персонала. Отсутствие службы для разбора жалоб. Возможно, если бы нерадивых работников штрафовали , а пострадавшим клиентам за счет штрафов бонусы начисляли , сервис бы стал лучше
Згодні з Вами, що у високий сезон кількість відправок збільшується, а тому і навантаження на всі підрозділи компанії також зростає.
Контакт-центр працює цілодобово, але, на жаль, коли на лінії черга, то доводиться почекати з'єднання з оператором. Та колеги завжди готові допомогти кожному клієнту і нікого не залишать без уваги.
Вибачте, що так засмутили Вас.
Якщо є актуальні питання - пишіть, ми завжди допоможемо.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Потеря посылок - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Перепрошуємо за несвоєчасну відповідь.
Згодні з Вами, що у високий сезон кількість відправок збільшується, а тому і навантаження на всі підрозділи компанії також зростає.
Контакт-центр працює цілодобово, але, на жаль, коли на лінії черга, то доводиться почекати з'єднання з оператором. Та колеги завжди готові допомогти кожному клієнту і нікого не залишать без уваги.
Вибачте, що так засмутили Вас.
Якщо є актуальні питання - пишіть, ми завжди допоможемо.
Гарного дня!