Світлана Отзыв написан 10 декабря, 2020 год30 просмотров
Перший раз здивована , що Нова пошта не змогла забрати мою посилку. Купила товар в магазині. Фізично не змогла забрати, багато...Викликала кур‘єра. Приїхав і не забрав !!! Не вірно упаковані! Це речі ( одяг) були в пакетах чорного кольору, як пакують в магазині. А мають бути в картоні! Я з іншого міста, мені сказали :поїдьте і упакуйте в картонові коробки, тоді ми заберемо! Але ж у мене немає таких коробок, але вони точно є на Вашій пошті!!! І саме Ви поставили такі умови! Ви і виконуйте !То хто мав їх упакувати ?! Дуже не компетентно , як для пошти такого рівня! Доречі у Пошти Ділівері не виникло подібних питань... Тому не раджу Нікому звертатися до послуг Нової пошти, і сама стаю клієнтом Ділівері
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
дуууже розчарована ! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
За умовами надання послуг, при заборі товару з адреси, він має бути належно запакований. А для того, щоб упаковка була належною, рекомендуємо дотримуватися головних правил, що розміщені за посиланням: https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf