Згідно з алгоритмом, якщо клієнт хоче розмовляти з оператором, Єва питає, з приводу якого саме питання (це потрібно для правильної маршрутизації виклику на відповідну групу). Якщо ж клієнт знов говорить, що бажає розмовляти з оператором, то в такому випадку Єва з’єднує з оператором. Якщо клієнт не бажає спілкуватися з Євою – він може мовчати. Після двох мовчань буде автоматичне з’єднання з оператором або ж найкращий варіант – озвучити суть питання та Єва або сама проконсультує, або відразу з’єднає з оператором.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Віртуальний помічник ЄВА - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Приходилося чекати 5 хвилин і знову набирати той клятий номер.
А проблема у тому що вже 10днів неможливо з'ясувати що з посилкою і ніхто неможе нічого відповісти.
Потрібно взагалі позбавити цього перевізника ліцензії поки не виконає мінімальні потреби.
отзыв
Комментарии к отзыву
Згідно з алгоритмом, якщо клієнт хоче розмовляти з оператором, Єва питає, з приводу якого саме питання (це потрібно для правильної маршрутизації виклику на відповідну групу). Якщо ж клієнт знов говорить, що бажає розмовляти з оператором, то в такому випадку Єва з’єднує з оператором. Якщо клієнт не бажає спілкуватися з Євою – він може мовчати. Після двох мовчань буде автоматичне з’єднання з оператором або ж найкращий варіант – озвучити суть питання та Єва або сама проконсультує, або відразу з’єднає з оператором.