Володимир Отзыв написан 4 декабря, 2020 год27 просмотров
Доброго дня.Відправив замовнику посилку 30 листопада,орієнтовна дата доставки була 3 грудня до 15:00.В результаті посилка прибуде лише 8 грудня в кращому випадку.При чому дозвонитись на службу підтримки клієнтів вдалось тільки на 3 раз при очікуванні 10 хв.При спробі зворотнього зв‘язку прийшло повідомлення від нов.пошти що вони прийняли заявку і на цьому все.Жахливий сервіс.Не рекомендую користуватись іхніми послугами.
Добрий день, Володимире! Перепрошуємо за тривале мовчання. Нам дуже прикро, що трапилась така ситуація:( Ваші емоції цілком виправдані. Завжди робимо все можливе, аби задовольнити потреби клієнтів, та, на превеликий жаль, від форс-мажорних обставин ніхто не застрахований.
Сподіваємось, що Ви все ж отримали довгоочікувану посилочку. Обіцяємо надалі докласти максимум зусиль, аби подібні інциденти не повторювались.
Розраховуємо на розуміння та подальшу плідну співпрацю!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахливий сервіс - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Сподіваємось, що Ви все ж отримали довгоочікувану посилочку. Обіцяємо надалі докласти максимум зусиль, аби подібні інциденти не повторювались.
Розраховуємо на розуміння та подальшу плідну співпрацю!
Гарного Вам дня!