Незадоволений Клієнт Отзыв написан 23 октября, 2020 год31 просмотр
Відправлення оформлено 16го жовтня. Обіцяли що 17го відправлення буде в Ужгороді.
Відправлення вкрай важливо було отримати до 21го числа.
21го виявилось що відправлення до сих пір в Києві. Мало того що воно там, так ще його НЕ МОЖУТЬ ЗНАЙТИ.
Подзвонив на лінію підтримки, попросив з'ясувати в чому справа. Обіцяли протягом години перетелефонувати. Не перетелефонували. Претензію зафіксувано, але зворотнього звязку ніякого.
23го з самого ранку нагадав про проблему і попросив зв'язати з відповідальним - відмовили і оформили ще одну претензію. Обіцяли передзвонити. З моменту останнього дзвінка пройшло 7 годин - повторюється попередня ситуація, і ніхто не перетелефоновує.
За цей фейл НП відшкдував клієнту з власного карману, бо про імідж потрібно піклуватись і тримати слово, не обманюючи очікування!
Я відправляв доволі часто і багато посилок. Частіше з оплатою кур'єрських послуг. А от щоб тиждень не могли знайти і доставити піддон з меблями в мене вперше.
Крім того, що НП стала причинию конфлікту з моїм клієнтом, мене засмутила якість послуг та ставлення до клієнта в критичній ситуації.
Нащастя НП не єдина доставка, тому буду користуватись послугами конкурентів і розказувати цю ситуацію всім партнерам. Це не перший фейл, але точно останній. Не рекомендую з ними мати справу.
Достоинства:
- раніше працювали якісно, зараз багато негативу
Недостатки:
- губляють відправлення
- не доставляють у зазначений термін
- морочать голову відговірками та обіцянками все виправити
- байдужість до проблем, створених затримкою відправлень
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Загубили піддон з меблями та інструментом. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Відправлення вкрай важливо було отримати до 21го числа.
21го виявилось що відправлення до сих пір в Києві. Мало того що воно там, так ще його НЕ МОЖУТЬ ЗНАЙТИ.
Подзвонив на лінію підтримки, попросив з'ясувати в чому справа. Обіцяли протягом години перетелефонувати. Не перетелефонували. Претензію зафіксувано, але зворотнього звязку ніякого.
23го з самого ранку нагадав про проблему і попросив зв'язати з відповідальним - відмовили і оформили ще одну претензію. Обіцяли передзвонити. З моменту останнього дзвінка пройшло 7 годин - повторюється попередня ситуація, і ніхто не перетелефоновує.
За цей фейл НП відшкдував клієнту з власного карману, бо про імідж потрібно піклуватись і тримати слово, не обманюючи очікування!
Я відправляв доволі часто і багато посилок. Частіше з оплатою кур'єрських послуг. А от щоб тиждень не могли знайти і доставити піддон з меблями в мене вперше.
Крім того, що НП стала причинию конфлікту з моїм клієнтом, мене засмутила якість послуг та ставлення до клієнта в критичній ситуації.
Нащастя НП не єдина доставка, тому буду користуватись послугами конкурентів і розказувати цю ситуацію всім партнерам. Це не перший фейл, але точно останній. Не рекомендую з ними мати справу.
отзыв
Комментарии к отзыву