Алла Отзыв написан 23 сентября, 2020 год48 просмотров
Відправила посилку 14 вересня (Яреськи-Лубни).Доставка адресна.Орієнтовна дата прибуття була вказана 16.09. Чекала,нікого не чіпаючи,до вечора 21.09. У відділенні порадили звернутися на гарячу лінію. Всю суботу і неділю телефонувала по якомусь міфічному номеру,зазначеному у відділені,за яким мені все казали,що лінія зайнята. Тоді виявилося,що треба телефонувати за іншим номером(для чого тоді вказувати перший номер телефону)? Туди телефонувала рівно 7 раз протягом трьох днів. Оператори все приймали замовлення,обіцяли передзвонити мені,але не дзвонили,все "шукали", навіть питали,що в посилці. Напевно,розкривали всі,шукаючи мою.Аж сьогодні,23 вересня нарешті сказали,що посилка втрачена. Як це? Це що,голка в сіні? Ким,на якому етапі забрана посилка? Тепер мені треба відпрошуватися з роботи,їхати в райцентр,відкривати банківську карточку,йти до відділення,написати заяву та отримати якісь там кошти,які й половини вартості вмісту посилки не коштують. Одне радує:дуже ввічливі дівчатка на Гарячій лінії.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Посилка зникла,наче й не було! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву