Некомпетентність та обман при відправленні товару ПромОплатою. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Отзыв написан 4 августа, 2020 год 173 просмотра
Замовлення № 118144747 оплачене ПромОплатою. Товар, вживана звукова карта, був якісно упакований в картонну коробку з наповнювачем, та переданий 22.07.2020 представникам пошти вже упакованим, відповідно накладної 20450260632011. Згідно отриманої квитанції, платник за доставку товару, при ПромОплаті, є третя сторона (тобто Пром, відповідно договору з Пром) та ніяких додаткових платежів в квитанції не вказано.

Але представники Нової Пошти сформували акт наданих послуг № НП-004014324 від 31 липня 2020р. Та пізніше повідомили що це рахунок за невідому до-упаковку та наш менеджер вже розмовляв з нами про це. Але розмова з менеджером ніяк не стосувалася ПромОплати. По-перше, ніякої фірмової коробки про яку ви пишите, не було, бо це вживаний товар. По-друге, ніяких послуг з пакування нам не надавалося та нам про це ніхто не повідомив. По-третє, на якій підставі ви виставили рахунок саме нам (відправнику) ?

У зв'язку з порушенням вами договору № 233671 від 03.09.2018 в найближчі дні ми ініціюємо його розірвання.

НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Некомпетентність та обман при відправленні товару ПромОплатою. НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Некомпетентність та обман при відправленні товару ПромОплатою.

Достоинства:
  1. Вже немає
Недостатки:
  1. Повна некомпетентність
  2. Високі тарифи
  3. Умисне збільшення ваги
  4. Відсутня цивілізована електронна черга
2 согласны



Комментарии к отзыву

Григорій Васильович 4 августа, 2020 год
Ніякої фірмової коробки небуло. Це вживаний товар. Наша позиція дуже проста та зрозуміла, при ПромОплаті:



1. Навіщо доупаковувати вживаний товар який вже був добре упакованим в НЕ фірмову коробку?

2. Чому ніхто не повідомив нас що буде якась додаткова, платна, доупаковка?

3. Чому за доупаковку повинен платити саме відправник?

4. Чи дійсно проводилася доупаковка?, можливо її не було, та це просто здирництво. Як перевірити?



Якщо ми не отримаємо чітких відповідей на ці питання, то нам нічого не залишиться як розірвати договір через це шахрайство з вашого боку.
Ответ представителя Новая Почта 4 августа, 2020 год
Григорію, дорий день!

Вже повідомляли Вам рішення щодо даного питання. Що рахунок виставили за пакування у пласку коробку на 1 кг, оскільки з Вами вже спілкувався персональний менеджер про зміну правил. Тобто, фірмові коробки мають доупаковувати у коробку "Нова Пошта", або у будь-яку транспортну коробку самого клієнта (не у фірмову). З цими умовами можна ознайомитися за посиланням: https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf (пункт 2.5).

Розраховуємо на розуміння.
Григорій Васильович 4 августа, 2020 год
Ніякої фірмової кробки НЕБУЛО. Це вживаний товар.



Наша позиція дуже проста та зрозуміла, при ПромОплаті:



1. Навіщо доупаковувати вживаний товар якщо він упакований в НЕ фірмову коробку?

2. Чому ніхто не повідомив нас що буде якась додаткова, платна доупаковка?

3. Чому за доупаковку повинен платити саме відправник?

4. Чи дійсно проводилася доупаковка?, можливо її не було, та це просто здирництво. Як перевірити?



Якщо ми не отримаємо чітких відповідей на ці питання, то нам нічого не залишиться як розірвати договір через це шахрайство з вашого боку.
Гость 5 августа, 2020 год
Григорію, добрий день!

Як зазначено на сайті Prom.ua: "Якщо продавець не запакує товар, або запакує неналежним чином, вартість пакування у відділенні Нової пошти покриває продавець." Деталі за посиланням: https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360007546258-%D0%9F%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96-%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BF%D0%BE-%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BA%D0%BE%D1%88%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96%D0%B9-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D1%86%D1%96

Ми перевірили дані за накладною та побачили, що пакування додали одразу. Хочемо наголосити, що в чеку не зазначається окремий пункт про пакування, а написана загальна сума послуг.

Що стосується додаткової упаковки, вище зазначали стандарти якості, яких необхідно дотримуватися при надсиланні вантажів.


НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Все отзывы

1.3 5
23671 отзыв / 5187925 просмотров
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл».
«Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Курьерские службы
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26667 отзывов
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 отзывов