Некомпетентність та обман при відправленні товару ПромОплатою. - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 4 серпня, 2020 год 173 перегляда
Замовлення № 118144747 оплачене ПромОплатою. Товар, вживана звукова карта, був якісно упакований в картонну коробку з наповнювачем, та переданий 22.07.2020 представникам пошти вже упакованим, відповідно накладної 20450260632011. Згідно отриманої квитанції, платник за доставку товару, при ПромОплаті, є третя сторона (тобто Пром, відповідно договору з Пром) та ніяких додаткових платежів в квитанції не вказано.

Але представники Нової Пошти сформували акт наданих послуг № НП-004014324 від 31 липня 2020р. Та пізніше повідомили що це рахунок за невідому до-упаковку та наш менеджер вже розмовляв з нами про це. Але розмова з менеджером ніяк не стосувалася ПромОплати. По-перше, ніякої фірмової коробки про яку ви пишите, не було, бо це вживаний товар. По-друге, ніяких послуг з пакування нам не надавалося та нам про це ніхто не повідомив. По-третє, на якій підставі ви виставили рахунок саме нам (відправнику) ?

У зв'язку з порушенням вами договору № 233671 від 03.09.2018 в найближчі дні ми ініціюємо його розірвання.

НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Некомпетентність та обман при відправленні товару ПромОплатою. НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Некомпетентність та обман при відправленні товару ПромОплатою.

Переваги:
  1. Вже немає
Недоліки:
  1. Повна некомпетентність
  2. Високі тарифи
  3. Умисне збільшення ваги
  4. Відсутня цивілізована електронна черга
2 згодні



Коментарі до відгуку

Григорій Васильович 4 серпня, 2020 год
Ніякої фірмової коробки небуло. Це вживаний товар. Наша позиція дуже проста та зрозуміла, при ПромОплаті:



1. Навіщо доупаковувати вживаний товар який вже був добре упакованим в НЕ фірмову коробку?

2. Чому ніхто не повідомив нас що буде якась додаткова, платна, доупаковка?

3. Чому за доупаковку повинен платити саме відправник?

4. Чи дійсно проводилася доупаковка?, можливо її не було, та це просто здирництво. Як перевірити?



Якщо ми не отримаємо чітких відповідей на ці питання, то нам нічого не залишиться як розірвати договір через це шахрайство з вашого боку.
Відповідь представника Новая Почта 4 серпня, 2020 год
Григорію, дорий день!

Вже повідомляли Вам рішення щодо даного питання. Що рахунок виставили за пакування у пласку коробку на 1 кг, оскільки з Вами вже спілкувався персональний менеджер про зміну правил. Тобто, фірмові коробки мають доупаковувати у коробку "Нова Пошта", або у будь-яку транспортну коробку самого клієнта (не у фірмову). З цими умовами можна ознайомитися за посиланням: https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf (пункт 2.5).

Розраховуємо на розуміння.
Григорій Васильович 4 серпня, 2020 год
Ніякої фірмової кробки НЕБУЛО. Це вживаний товар.



Наша позиція дуже проста та зрозуміла, при ПромОплаті:



1. Навіщо доупаковувати вживаний товар якщо він упакований в НЕ фірмову коробку?

2. Чому ніхто не повідомив нас що буде якась додаткова, платна доупаковка?

3. Чому за доупаковку повинен платити саме відправник?

4. Чи дійсно проводилася доупаковка?, можливо її не було, та це просто здирництво. Як перевірити?



Якщо ми не отримаємо чітких відповідей на ці питання, то нам нічого не залишиться як розірвати договір через це шахрайство з вашого боку.
Гость 5 серпня, 2020 год
Григорію, добрий день!

Як зазначено на сайті Prom.ua: "Якщо продавець не запакує товар, або запакує неналежним чином, вартість пакування у відділенні Нової пошти покриває продавець." Деталі за посиланням: https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360007546258-%D0%9F%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96-%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BF%D0%BE-%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BA%D0%BE%D1%88%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96%D0%B9-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D1%86%D1%96

Ми перевірили дані за накладною та побачили, що пакування додали одразу. Хочемо наголосити, що в чеку не зазначається окремий пункт про пакування, а написана загальна сума послуг.

Що стосується додаткової упаковки, вище зазначали стандарти якості, яких необхідно дотримуватися при надсиланні вантажів.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23669 відгуків / 5187886 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків