Александра Отзыв написан 27 июня, 2020 год42 просмотра
Писала уже пару дней назад. Даже здесь игнор! Посылка была утеряна 3 месяца назад. Было отправлено две посылки по одной накладной(ошибочно) . Посылку не вернули и не компенсировали. Номер ттн20400166977657. Одна была получена 01/04. А вторая отправлена 31/03. Вы прекрасно об этом знаете,но так же продолжаете морозиться. Просто ужасное обслуживание. Сколько обращалась,толку ноль. Сразу видно,что компания не дорожит своими клиентами. Вам же хуже,люди отказываются от вас .
Нам дуже прикро, що у Вас склалося негативне враження від співпраці з нами. Щодо посилки 20400166977657 маємо наступні дані: під час отримання клієнт не мав зауважень до вмісту та стану замовлення, а також не складав акт приймання-передачі. Також у відділенні, з якого відправлялася посилка, повідомили, що вантаж приймався промаркованим. Деталі щодо розгляду цього питання були описані у письмовій відповіді, яку надіслали на Вашу електронну адресу.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Утеряна посылка. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Посылка была утеряна 3 месяца назад. Было отправлено две посылки по одной накладной(ошибочно) . Посылку не вернули и не компенсировали. Номер ттн20400166977657. Одна была получена 01/04. А вторая отправлена 31/03. Вы прекрасно об этом знаете,но так же продолжаете морозиться. Просто ужасное обслуживание. Сколько обращалась,толку ноль. Сразу видно,что компания не дорожит своими клиентами. Вам же хуже,люди отказываются от вас .
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже прикро, що у Вас склалося негативне враження від співпраці з нами. Щодо посилки 20400166977657 маємо наступні дані: під час отримання клієнт не мав зауважень до вмісту та стану замовлення, а також не складав акт приймання-передачі. Також у відділенні, з якого відправлялася посилка, повідомили, що вантаж приймався промаркованим. Деталі щодо розгляду цього питання були описані у письмовій відповіді, яку надіслали на Вашу електронну адресу.