Шкода, що у Вас склалось таке враження про нас. Ми лише констатуємо факти спираючись на умови та правила компанії. будемо раді бачити Вас нашим клієнтом в майбутньому.
Кожен клієнт може запакувати своє відправлення самостійно належним чином та принести його до відділення для відправки. Але якщо Ви хочете запакувати його у відділенні, наголошуємо, що згідно з правилами компанії "Нова Пошта", відправлення вагою від 1 кг до 30 кг мають транспортуватись в коробках (за умови, що найбільша сторона вантажу не перевищує 65 см), оскільки відправлення в коробках зберігаються надійніше, ніж в іншій упаковці. Зі свого боку ми не обмежуємо своїх клієнтів, а навпаки — хочемо зберегти їх відправлення й доставити швидко та якісно. Зазначаємо, що всі посилки до 1 кг Ви можете пакувати в пакети (якщо посилка не потребує іншого пакування). З належним пакуванням можете ознайомитись на сайті компанії: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf (додаток А).
Маємо надію, що наша з Вами співпраця буде виключно позитивною
Прекращайте позориться, расписываясь в своей некомпетентности, неся подобную чушь))
Изучите сами свои "Правила пакування відправлень Додаток А до Умов надання послуг ред 6.2 від 28.04.2020" 2.2. Як пакувати одяг і текстиль" В Правилах нет ни слова о ВЕСЕ\ОБЪЕМНОМ ВЕСЕ/ВАШИХ ФАНТАЗИЯХ. И да, ваша контора уже предложила в качестве компенсации промокод на БЕСПЛАТНЫЕ получение\отправку Отправителю и Получателю + компенсировать стоимость коробки, которую Получатель оставил в отделении 42 г. Киев, что указано в акте-претензии(номер накладной 59000517304270 - изучайте матчасть)))) От промокодов мы отказались из-за нежелания сотрудничать с вашей шарашкиной конторой)))
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Сотрудники Новой Почты - яркий пример некомпетентности\неумения работать с клиентами - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
и мой ответ:
Сотрудников в "Група з обслуговування онлайн звернень" набирают из спецшкол для отстающих в развитии?
отзыв
Комментарии к отзыву
Кожен клієнт може запакувати своє відправлення самостійно належним чином та принести його до відділення для відправки. Але якщо Ви хочете запакувати його у відділенні, наголошуємо, що згідно з правилами компанії "Нова Пошта", відправлення вагою від 1 кг до 30 кг мають транспортуватись в коробках (за умови, що найбільша сторона вантажу не перевищує 65 см), оскільки відправлення в коробках зберігаються надійніше, ніж в іншій упаковці. Зі свого боку ми не обмежуємо своїх клієнтів, а навпаки — хочемо зберегти їх відправлення й доставити швидко та якісно. Зазначаємо, що всі посилки до 1 кг Ви можете пакувати в пакети (якщо посилка не потребує іншого пакування). З належним пакуванням можете ознайомитись на сайті компанії: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf (додаток А).
Маємо надію, що наша з Вами співпраця буде виключно позитивною
Бажаємо вдалого дня!
Изучите сами свои "Правила пакування відправлень Додаток А до Умов надання послуг ред 6.2 від 28.04.2020" 2.2. Як пакувати одяг і текстиль" В Правилах нет ни слова о ВЕСЕ\ОБЪЕМНОМ ВЕСЕ/ВАШИХ ФАНТАЗИЯХ. И да, ваша контора уже предложила в качестве компенсации промокод на БЕСПЛАТНЫЕ получение\отправку Отправителю и Получателю + компенсировать стоимость коробки, которую Получатель оставил в отделении 42 г. Киев, что указано в акте-претензии(номер накладной 59000517304270 - изучайте матчасть)))) От промокодов мы отказались из-за нежелания сотрудничать с вашей шарашкиной конторой)))