добрый день очень возмущена.поскольку отправляла посылку родителям продукты питания.номер ТТН 59000513488015.коробку запечатали сами.посылку получал дедушка которому 70лет.он не понял что она повреждена и была заклеена.когда роспечатали обнаружили что в посылке не хватает продуктов.очень не приятно что конфеты были отправлены пожилым людям а сожрали работники почты. 1 согласен
У продовження телефонної розмови хочемо повідомити, що повідомлення з невеличким бонусом вже відправили на номер відправника. Маємо надію, що подальша співпраця з нами буде виключно позитивною.
Отримали роз'яснення по ситуації. На шляху транспортування не виявлено жодних маніпуляцій з посилкою. Та, в якості лояльності, ми хочемо запропонувати Вам 2 варіанти вирішення питання: бонуси на користування нашими послугами або компенсацію в межах оголошеної вартості (200 грн). В другому випадку потрібно оформити відповідну заяву на відшкодування коштів. Який варіант буде для Вас зручнішим?
а если бы в посылки были жизненно необходимые медикаменты.как можно доверять теперь вам?я думаю работники почты зарабатывают по более чем пенсия у пожилых людей.какое вообще они имели право лезть в чужие вещи?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
была повреждена коробка и пропали продукты - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
У продовження телефонної розмови хочемо повідомити, що повідомлення з невеличким бонусом вже відправили на номер відправника. Маємо надію, що подальша співпраця з нами буде виключно позитивною.
Розуміємо Ваше обурення. Направимо запит колегам, аби перевірили наявність протиправних дій з вантажем та напишемо Вам щойно надійде відповідь.
Отримали роз'яснення по ситуації. На шляху транспортування не виявлено жодних маніпуляцій з посилкою. Та, в якості лояльності, ми хочемо запропонувати Вам 2 варіанти вирішення питання: бонуси на користування нашими послугами або компенсацію в межах оголошеної вартості (200 грн). В другому випадку потрібно оформити відповідну заяву на відшкодування коштів. Який варіант буде для Вас зручнішим?