Гость Отзыв написан 13 апреля, 2020 год91 просмотр
По можливості більше ніколи не буду користуватися послугами нової пошти. В мене не вистачає зла на Вас... Посилку неможу забрати 3 день. Ще неприйшла смс про прибуття посилки, зате у програмі в мене показує що я її отримала. На пункті видачі мені повідомили що накладну кур'єр привіз, а самої посилки немає. Кур'єр забрав накладну і поїхав, а що мені далі робити, де шукати посилку ніхто не сказав. 3 дні телефоную на гарячу лінію, де піднімають трубку менеджера і просто "морозяться" вашу справу розглядають і все, ніхто навіть непередзвонив і несказав де моя посилка. Куди бігти що робити неясно... Нова пошта, майте совість, гроші гребете за послуги, а належним чином свої обов'язки невиконуєте. На вас в суд нада подавати за таке відношення... Номер накладної 20450222453001
Перепрошуємо за незручності, з якими Вам довелось зіткнутися. Постараємось, щоб надалі жодних непорозумінь у нашій з Вами співпраці більше не виникало.
Так, посилка знайшлася, вже забрали. Дякуємо що вирішили питання. Але коли кажете що передзвоните, то говоріть зразу скільки це займе часу, а то кожного дня говорили передзвонимо, і не дзвонили, тому нервувала.
Нам прикро, що виникла така ситуація. Наразі Вашим зверненням займаються спеціалісти контакт-центру. З Вами обов'язково зв'яжуться по факту вирішення питання. Ми також підключаємося до врегулювання ситуації.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Відношення і обслуговування на жахливому рівні - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Сподіваємось на розуміння та бажаємо гарного дня!
Юлія, "Нова Пошта"
Маємо інформацію, що відправлення зараз в пункті приймання-видачі. Запрошуємо для отримання. Гарного дня!
Юлія, "Нова Пошта"
Нам прикро, що виникла така ситуація. Наразі Вашим зверненням займаються спеціалісти контакт-центру. З Вами обов'язково зв'яжуться по факту вирішення питання. Ми також підключаємося до врегулювання ситуації.
Юлія, "Нова Пошта"