Андрію, добрий день. Нам дуже прикро, що ця ситуація сталася. При отриманні вантажу Ви мали право оглянути вміст відправлення перед отриманням та визначити, чи є пошкодження. При наявності таких - зафіксувати все в присутності співробітника відділення/кур'єра. Якщо є підозри, що вантаж було пошкоджено, то потрібно скласти акт приймання-передачі та претензію, після чого з клієнтом будуть зв'язуватись колеги з відділу компенсацій для вирішення питання.
А есть какая либо официальная процедyра описания состава посылки?
Что б при открытии все проверить и чего нет, то сразу было понятно. А так вы крадете вещи из посылок, потом неделя на разборку, потом извините вы сами виноваты. Пора уже как то порядок наводить.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Посылка деформирована и не все позиции в ней - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Іван, "Нова Пошта"
Что б при открытии все проверить и чего нет, то сразу было понятно. А так вы крадете вещи из посылок, потом неделя на разборку, потом извините вы сами виноваты. Пора уже как то порядок наводить.