Не організація, а суцільне непорозуміння. До того ж ПОСТІЙНО брешуть і не за що невідповідають. Спочатку вони запевняють, що відділення приймає вантаж до 30 кг. Потім без відома переправляють вантаж вагою 24.7 кг куди хочуть (тобто у відділення за 20 км від попереднього). Далі запевняють, що товар запакований у пластикову упаковку. Насправді в дерев'яний каркас (((... Товар по накладній адресно запевняють, що доставлять до 20:00. Кур'єр, отримує товар о 15:06 і возить його аж до 21:01. Як наслілок, суцільна брехня. Просто ПОЗОРИЩЕ, а не служба доставки. ЖАХ І ГАНЬБА.
Отримали роз'яснення з усіх підрозділів. Пакування було зроблене з дерева (обрешітка), оскільки на той момент в підрозділі закінчилися пінопластові бокси, і, щоб не чекати й відправити вантаж вчасно, було прийнято рішення про інше пакування. Перенаправлення з відділення №3 у відділення №1 у м. Боярка було зроблено через те, що відділення №3 невелике й там немає місця для зберігання вантажів в обрешетуванні. Доставка в Боярці відбувається до 20:00, однак, через навантаження на район, не встигли доставити. Служба доставки йде на зустріч клієнтам та доставляє в той же день, тільки пізніше.
Одним із пріоритетів компанії є задоволений клієнт. Запевняємо, що ми завжди прислухаємося до критики і зауважень, тому постійно працюємо над покращенням якості нашого сервісу та умов надання послуг своїм клієнтам. Розуміємо, що враження від співпраці з компанією вже зіпсовано, та все ж ще раз перепрошуємо за незручності. Не залишаємо надії, що Ви все ж залишитесь клієнтом "Нова Пошта".
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
#Брехливі творіння, а не нова пошта - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Спочатку вони запевняють, що відділення приймає вантаж до 30 кг.
Потім без відома переправляють вантаж вагою 24.7 кг куди хочуть (тобто у відділення за 20 км від попереднього).
Далі запевняють, що товар запакований у пластикову упаковку.
Насправді в дерев'яний каркас (((...
Товар по накладній адресно запевняють, що доставлять до 20:00. Кур'єр, отримує товар о 15:06 і возить його аж до 21:01.
Як наслілок, суцільна брехня. Просто ПОЗОРИЩЕ, а не служба доставки.
ЖАХ І ГАНЬБА.
отзыв
Комментарии к отзыву
Уточнимо інформацію щодо даної ситуації та повернемося з відповіддю.
Світлана, "Нова Пошта"
Отримали роз'яснення з усіх підрозділів. Пакування було зроблене з дерева (обрешітка), оскільки на той момент в підрозділі закінчилися пінопластові бокси, і, щоб не чекати й відправити вантаж вчасно, було прийнято рішення про інше пакування. Перенаправлення з відділення №3 у відділення №1 у м. Боярка було зроблено через те, що відділення №3 невелике й там немає місця для зберігання вантажів в обрешетуванні. Доставка в Боярці відбувається до 20:00, однак, через навантаження на район, не встигли доставити. Служба доставки йде на зустріч клієнтам та доставляє в той же день, тільки пізніше.
Одним із пріоритетів компанії є задоволений клієнт. Запевняємо, що ми завжди прислухаємося до критики і зауважень, тому постійно працюємо над покращенням якості нашого сервісу та умов надання послуг своїм клієнтам. Розуміємо, що враження від співпраці з компанією вже зіпсовано, та все ж ще раз перепрошуємо за незручності. Не залишаємо надії, що Ви все ж залишитесь клієнтом "Нова Пошта".
Світлана, "Нова Пошта"