Протримали в себе мою посилку два тижні і виставили рахунок в 300 грн, щоб я заплатила, коли забиратиму назад мою ж посилку. інформації про те, що я маю заплатити за ці два тижні поки моя посилка валялась в них у відділенні мені ніхто не надав!
Достоинства:
немає
Недостатки:
не йдуть на контакт з клієнтами і не цінують їх!! кожного разу якісь нові правила
Разом з тим, під час зберігання посилки у відділенні Вам надсилалось у Viber інформування про це:
- 19.02.2020 р. об 11:18 було надіслано повідомлення, що посилка зберігається 3 робочі дні та з 22.02.2020 р. буде нарахована плата за зберігання;
- 27.02.2020 р. об 11:17 (на 10-й робочий день зберігання) також надіслано СМС, що отримувач досі не забрала посилку, а плата за зберігання почала нараховуватись з 22.02.2020 р.
Відображається, що обидва повідомлення успішно доставлені.
Посилки зберігаються у відділенні 25 робочих днів, якщо у відправника немає особливих умов співпраці за договором, а також якщо посилка не була відправлена за послугою "OLX-доставка". Повернення відбувається лише з ініціативи відправника при оформленні ним відповідного замовлення. Більш детально про зберігання можна прочитати тут: https://novaposhta.ua/zberigannia.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нова пошта вимагає гроші за послугу, якої я не замовляла - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Протримали в себе мою посилку два тижні і виставили рахунок в 300 грн, щоб я заплатила, коли забиратиму назад мою ж посилку. інформації про те, що я маю заплатити за ці два тижні поки моя посилка валялась в них у відділенні мені ніхто не надав!
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми розуміємо Ваші емоції у цій ситуації.
Разом з тим, під час зберігання посилки у відділенні Вам надсилалось у Viber інформування про це:
- 19.02.2020 р. об 11:18 було надіслано повідомлення, що посилка зберігається 3 робочі дні та з 22.02.2020 р. буде нарахована плата за зберігання;
- 27.02.2020 р. об 11:17 (на 10-й робочий день зберігання) також надіслано СМС, що отримувач досі не забрала посилку, а плата за зберігання почала нараховуватись з 22.02.2020 р.
Відображається, що обидва повідомлення успішно доставлені.
Посилки зберігаються у відділенні 25 робочих днів, якщо у відправника немає особливих умов співпраці за договором, а також якщо посилка не була відправлена за послугою "OLX-доставка". Повернення відбувається лише з ініціативи відправника при оформленні ним відповідного замовлення. Більш детально про зберігання можна прочитати тут: https://novaposhta.ua/zberigannia.
Світлана, "Нова Пошта"