Олеся Цифра Отзыв написан 24 февраля, 2020 год172 просмотра
Чекала посилку один ящик жіночих і два чоловічих кросівок за 59998089716154 vid Maslova Tetiana My...,в результаті прибуло на відділення два,оплатила за доставку 166грн. Кормили мене обіцянками 3дні що буде,прийде знаходиться у відділенні в Ужгороді. На третій день заявили звонить на гарячу лінію, не має. Обідно те,що оцінили ящик в суму 200грн,щоб я менше за доставку платила. Представила чеки на оплату,один ящик в середньому виходив 1260грн,збігалося з терміном відправки,і відправник в накладній маслова. Тепер нова пошта мене обрадувала,що компенсацію вони мені заплатять лиш 60грн, не знаю напевне пошта таким чином аферить,відкладають собі на чому можна заробити
Олесю, нам дуже прикро, що відправлення не вдалося знайти. Згідно з умовами Публічного договору компанії, у разі часткової втрати вантажу ми компенсуємо відповідну частину оголошеної вартості.
Вартість поклали відправники,щоб я менше заплатила за доставку,в результаті я заплатила за три ящики,отримала два. Чеки надала,відправник і отримувач коштів один той самий,час оплати,з датою відправки збігається,замовила новою поштою,так як користуюся часто,майже кожен день і не один рік. Щоб пропав товар,це у мене перший випадок,було що побили,але щоб пропав. Тому оцінці я не надала уваги,якби знала що так важливо в 5000ті ящики оцінила б
Представитель даже отзыва не читал. Оценили в 200 грн. Как и многим другим или ничего не заплатят, или как в этом случае выплатят 60грн. Напомню еще раз: оценочная стоимость была 200 грн.
Это реальная была более 1000грн, с этой сумммы б предложыли тоже 60 грн компенсации, только доставка б была дороже.
Як логістична компанія, ми беремо на себе зобов'язання щодо цілісності вантажу, який приймаємо на доставку. Тому гарантуємо виплату компенсації у рамках оголошеної вартості, яку вказує клієнт під час оформлення відправлення. Рекомендуємо зазначати ринкову вартість вантажу, аби уникнути непорозумінь.
"Тому гарантуємо виплату компенсації у рамках оголошеної вартості, яку вказує клієнт під час оформлення відправлення."
Юлия,вы не плАтите компенсацию в рамках стоимости,указанной клиентом.А требуете подтверждения стоимости товара-чеки,ссылки и т.д. Это если (на ваше мнение) стоимость товара завышена.
Так будьте последовательны и не отходите от своих принципов.Может и в данном случае нужно потребовать у клиента подтверждение реальной стоимости,а не той что он указал?
Так реально можна бізнес робить. Бачиш велика коробка і оцінено в 200грн, забираєш собі і робиш компенсацію у розмірі 200грн. а по факту це зловживання службовим становищем, і писати заяву в поліцію, та прокуратуру на таку діяльність.
Олесю, відправник повинен зазначати в накладній достовірну інформацію про відправлення (Публічний договір, пункт 4.3.2). В даному випадку клієнт вказав вартість 200 грн, тому компенсація розраховується від цієї суми (Публічний договір, пункт 7.2.3). На жаль, бувають випадки, коли клієнти занижують вартість, аби менше сплачувати за доставку. При цьому ми завжди просимо відправників зазначати коректну вартість, щоб при форс-мажорних ситуаціях не виникало проблем з розміром компенсації. З умовами договору можна ознайомитися за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/public_offer.pdf
Також договір є в роздрукованому вигляді у кожному відділенні. Нижче вказана інструкція щодо розрахунку розміру компенсації.
Тому ставлю претензії,відправник каже я відправила,пошта винувата, ви кажете ми не винуваті,воно саме пропало,а то що ви не оцінили ваші проблеми нас не касаєся
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Загубили ящик чоловічих кросівок - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Юлія, "Нова Пошта"
Это реальная была более 1000грн, с этой сумммы б предложыли тоже 60 грн компенсации, только доставка б была дороже.
Як логістична компанія, ми беремо на себе зобов'язання щодо цілісності вантажу, який приймаємо на доставку. Тому гарантуємо виплату компенсації у рамках оголошеної вартості, яку вказує клієнт під час оформлення відправлення. Рекомендуємо зазначати ринкову вартість вантажу, аби уникнути непорозумінь.
Юлія, "Нова Пошта"
Юлия,вы не плАтите компенсацию в рамках стоимости,указанной клиентом.А требуете подтверждения стоимости товара-чеки,ссылки и т.д. Это если (на ваше мнение) стоимость товара завышена.
Так будьте последовательны и не отходите от своих принципов.Может и в данном случае нужно потребовать у клиента подтверждение реальной стоимости,а не той что он указал?
Шутка конечно,но мало ли...
Також договір є в роздрукованому вигляді у кожному відділенні. Нижче вказана інструкція щодо розрахунку розміру компенсації.
Ілля, "Нова Пошта"