20450197855341 - по даній ТТН явно внаслідок недбалого ставлення всередині мішка зі складниками для домашнього пивоваріння були пошкоджені (лопнули внутрішні пакети, перемішалося зерно) З магазином-продавцем працюємо вже тривалий час, до них претензій немає. Через пошкодження вантажу ми понесли витрати, оскільки складники змішалися, дотримання техлологічного процесу стало неможливим, довелося купувати нові. Залишили претензію. (20.01) на відділенні, станом на 13.02 - ні компенсації ні відповіді не було. Звернулась через Фейсбук самостійно, одразу отримала відповідь" наше рішення литшається без змін" Яке ж рішення, запитую, про що ви, шановні? Кажуть, "перевірили камери" і провина НП не встановлена. Інетом гуляє велика кількість відео, як працівники НП кидають мішки - це норма, але лице фірми - це звірячий оскал якийсь, не бажаєте шановні, що вашу посилку пошкодили при перевезенні? ТО купуйте коробки, які НП впарює ена кожному кроці. Прибуток для них понад усе, і репутація не вписується збільшення прибутків. Чим більше компанія, тим гірше працюють, що тут додати. затримки в доставці, пошкодження вантажу - ми працюючи з НП з 2011 року стикаємося з цим все частіше і частіше і чесно, хочеться побажати успіху молодим компаніям України, щоб знайти своє місце в послугах перевезення і не перетворилися на безликого монстра, як НП
Достоинства:
Велика кількість відділень по Україні (як і у Приватбанка, політики однакова). Нашому відділеннню НП № 26, особливо керівництву - наша вдячність за уважність.
Недостатки:
В массі безликість і непрофесіоналізм, "відморожене" ставлення до клієнта (не люблю цей вислів "йаклієнт" але тут саме той випадок.
Пошкодили вантаж, затримали вантаж - це ваша, шановні клієнти проблема, те саме що і на Делівері
Здравствуйте! Коробки ничем не лучше, из них воруют на сортировочных центрах новой почты, а потом поверх заклеивают, мол ничего не стащили и ничего не докажете. Новой почтой перестала пользоваться, с таким отношением как в их компании, как ни пакуй, посылка не доедет в должном виде, если вообще доедет, а не исчезнет бесследно.
Таких случаев что товар повредили и не платят компенсации - полным полно. Это что ж нужно было делать чтоб мешки с зерном и прочим повредить, чтоб оно еще и перемешалось.
Вже надавали Вам відповідь у приватні повідомлення щодо цього питання. Нам дуже прикро, що це непорозуміння трапилось у нашій з Вами співпраці. Маємо надію, що в майбутньому подібні інциденти не виникатимуть у нашій роботі.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
не перший випадок, але перший негативний відгук про НП - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Через пошкодження вантажу ми понесли витрати, оскільки складники змішалися, дотримання техлологічного процесу стало неможливим, довелося купувати нові.
Залишили претензію. (20.01) на відділенні, станом на 13.02 - ні компенсації ні відповіді не було. Звернулась через Фейсбук самостійно, одразу отримала відповідь" наше рішення литшається без змін" Яке ж рішення, запитую, про що ви, шановні?
Кажуть, "перевірили камери" і провина НП не встановлена.
Інетом гуляє велика кількість відео, як працівники НП кидають мішки - це норма, але лице фірми - це звірячий оскал якийсь, не бажаєте шановні, що вашу посилку пошкодили при перевезенні? ТО купуйте коробки, які НП впарює ена кожному кроці.
Прибуток для них понад усе, і репутація не вписується збільшення прибутків.
Чим більше компанія, тим гірше працюють, що тут додати. затримки в доставці, пошкодження вантажу - ми працюючи з НП з 2011 року стикаємося з цим все частіше і частіше і чесно, хочеться побажати успіху молодим компаніям України, щоб знайти своє місце в послугах перевезення і не перетворилися на безликого монстра, як НП
отзыв
Комментарии к отзыву
Вже надавали Вам відповідь у приватні повідомлення щодо цього питання. Нам дуже прикро, що це непорозуміння трапилось у нашій з Вами співпраці. Маємо надію, що в майбутньому подібні інциденти не виникатимуть у нашій роботі.
Родіон, "Нова Пошта"