Александр Отзыв написан 12 января, 2020 год134 просмотра
Здравствуйте, мне продавец должен был отправить заказ: 20400156962009, написал, что «Я его принёс на почту, а посылку не обработали», до сих пор весит на сайте , с надписью «Ожидает отправки продавцом», могут ли мне вернуть деньги, и когда отправят посылку? 2 не согласны
Як з'ясувалось, невідправлених посилок у відділенні відправника немає.
Зі свого боку неодноразово телефонували відправнику, однак він не відповідає на дзвінки. Якщо у Вас є зв'язок із ним, прохання більш детально уточнити у нього інформацію:
- дата та час візиту;
- в якого оператора (опишіть, будь ласка, зовнішні ознаки) оформляли посилку;
Накладну за номером 20400156962009 створено відправником самостійно в особистому кабінеті, але немає даних про прийняття посилки, зазвичай так буває, коли накладна створена, але ще не надана відправником. Однак, якщо він повідомив Вам, що відправляв посилку, ми зі свого боку уточнимо у відділення. Повернемось до Вас із відповіддю.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Не отправлен заказ - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
2 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Як з'ясувалось, невідправлених посилок у відділенні відправника немає.
Зі свого боку неодноразово телефонували відправнику, однак він не відповідає на дзвінки. Якщо у Вас є зв'язок із ним, прохання більш детально уточнити у нього інформацію:
- дата та час візиту;
- в якого оператора (опишіть, будь ласка, зовнішні ознаки) оформляли посилку;
- чи були в цей час ще відправки, окрім цієї.
Завчасно дякуємо.
Світлана, "Нова Пошта"
Накладну за номером 20400156962009 створено відправником самостійно в особистому кабінеті, але немає даних про прийняття посилки, зазвичай так буває, коли накладна створена, але ще не надана відправником. Однак, якщо він повідомив Вам, що відправляв посилку, ми зі свого боку уточнимо у відділення. Повернемось до Вас із відповіддю.
Світлана, "Нова Пошта"