Не хотят решать проблемы, созданные по их вине. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Отзыв написан 9 января, 2020 год 152 просмотра
Уже писал про ситуацию с тем, что посылку доставили не туда. Хочется дополнить после очередного напряженного общения с службой "поддержки", и оставить отзыв о работе этой службы.
Они в свою очередь признаю что проблема по их техническим причинам, но никак решать её они не намерены. Получается по смыслу суть такая: "посылку доставили в другое место, это по нашей вине, но мы с этим делать ничего не будем, ваши проблемы, максимум что мы можем - дать вам промокод на скидку на отправку в качестве компенсации" (что звучит как издевательство, можно подумать что я буду еще пользоваться услугами этой компании), на мое возражение о том, что промокод мне не нужен, да и прежде чем говорить о последующих отправлениях, хотелось бы получить те, которые уже мне отправлены, на это ответа у них не нашлось и меня просто начали игнорировать. Могли бы хотя бы предложить бесплатное хранени до момента пока я смогу получить (учитывая что сейчас я не могу получить посылку только по их вине - доставили бы куда нужно, посылку бы уже забрали).
Что сказать - отличная компания.

Достоинства:
  1. нет
Недостатки:
  1. Доставляют посылку в другой пункт назначения;
  2. При возникновении проблем по их вине, вас не уведомят, пока вы не обратитесь сами;
  3. А когда обратитесь - помогать вам никто не будет ("да, проблема по нашей вине, но решайте её сами, мы ничего предложить не можем");
  4. Служба "поддержки" на вопросы "что делать в возникшей ситуации?" в очередной раз как попугаи повторяют причину возникновения самой ситуации, т.е. вообще вас не слышат.
7 согласны



Комментарии к отзыву

Ответ представителя Новая Почта 9 января, 2020 год
Максиме, добрий день!

Для того, аби ми мали змогу предметно розібратись в цій ситуації, напишіть, будь ласка, номер накладної.

Дякуємо наперед!



Олександра, "Нова Пошта"
Максим 9 января, 2020 год
А для чего, в очередной раз напишете, что проблема есть но решать её вы не готовы??

Отправления: 59000475821927 и 20450194920619
Ответ представителя Новая Почта 9 января, 2020 год
Максиме, з приводу даного питання колеги Вам вже надавали відповідь про те, що відправлення 20450194920619 та 59000475821927 не змогли доставити в м. Київ, поштомат "Нова Пошта" №3045, вул. Гната Хоткевича, 1В (Ашан 2 поверх), у зв'язку з тим, що відбувається заміна поштоматів на нові і в даний час вантажі доставляються в найближчі відділення. За вказаними номерами накладних відправлення знаходяться за адресою: м. Київ, Відділення №261 (до 30 кг): вул. Гната Хоткевича, 1В (ТРЦ "Проспект" 2 поверх), та доступні для отримання.

Хочемо наголосити, що в поштоматах посилки можуть зберігатись тільки 5-ть робочих днів, після чого вони повертаються відправнику. А у відділенні посилки зберігаються протягом 25-ти робочих днів і Ви зможете їх отримати, коли буде зручно. З умовами зберігання вантажів у відділенні можете ознайомитись за посиланням: https://novaposhta.ua/zberigannia

Виникнуть питання — пишіть.

Гарного дня!



Олександра, "Нова Пошта"
Максим 9 января, 2020 год
Крім того, є підозра, що ви мене обманюєте, деякі ваші колеги говорять, що там відбувається заміна поштоматів, а деякі говорять, що просто не було вільних місць - як можна вам вірити??
Максим 9 января, 2020 год
Якби мені не потрібна була можливість щоб хтось інший забрав посилку, очевидно я би замовив доставку у відділення, де відправлення можна перевірити і т.д. Але, я ж чомусь замовив доставку в почтомат??
Максим 9 января, 2020 год
А я вже писав не раз вашим колегам, що посилки відправляли коли я вже був за містом і не знав коли повернувся, тому замовив у поштомат, бо розраховував на можливість попросити когось із знайомих забрати посилку якщо я не встигну повернутися. Про заміну поштоматів немає інформації на сайті (досі вказано що він працює в нормальному режимі), крім того коли приймали відправлення не проінформували що посилку буде передаресовано. Тому це ваша проблема. Я замовляв відправку бо розраховував на одне. Ви самовільно переадресували у відділення, і тепер я не можу попросити іншу людину її забрати. У відділенні може і зберігається 25 днів, але вже з 11.01 я повинен буду сплатити за зберігання, хоча це ваша вина і ваша проблема!!

Більше всього в цій ситуації оборуює поведінка ваших співробітників, які поводять себе так, наче це не по вашій вині проблема, а я сам переадресував посилку, створив цю проблему і щось від вас хочу. Це я винен, що на сайті вашому неактуальна інформація?? Я винен, що співробітники при прийомі відправлення не володіють інформацією про те, що відбувається в компанії?? Просто жах а не сервіс.
Ответ представителя Новая Почта 9 января, 2020 год
Максиме, у відділенні посилку можуть видати й третій особі. Є кілька варіантів. Найпростіший — Ви можете доручити забрати посилку будь-кому за умови, що зараз можете отримувати СМС-повідомлення на Ваш контактний номер, що зазначено у накладній (за умови, що оголошена вартість відправлення не перевищує 14999 грн). Алгоритм наступний: будь-яка людина звертається до відділення, називає номер накладної, по якій прибув вантаж, та повідомляє, що хоче отримати посилку по СМС-ідентифікації. Співробітник відділення відправить на Ваш номер СМС з кодом підтвердження, а Вам потрібно буде будь-яким способом (Viber, WhatsApp, Messenger тощо) передати цей код особі, що прийде за посилкою.

Якщо цей спосіб Вам не підходить, можна скористатись одним з альтернативних варіантів, та кожен з них потребує тих чи інших документів. Наприклад, посилку може отримати:

- Ваша дружина, надавши свій паспорт з відміткою про шлюб та свідоцтво про шлюб;

- будь-яка особа за наявності довіреності та документу, що посвідчує її особу згідно з цією довіреністю (як правило, це паспорт або посвідчення водія);

- будь-яка особа за наявності одночасно власного та Вашого паспортів;

- хтось з Ваших батьків за наявності власного паспорта, якщо в ньому є інформація про ступінь споріднення.

Також, якщо в накладній є післяплата й оголошена вартість до 14999 грн, документи для видачі такої посилки взагалі не потрібні.

Сподіваємось, хоч один з описаних варіантів Вам підійде.

Також, як і писали вище, в поштоматі посилка може зберігатись тільки 5-ть днів.

Виникнуть питання — пишіть, залюбки допоможемо.



Олександра, "Нова Пошта"
Максим 9 января, 2020 год
Так, дякую, мені підійде цей спосіб. Я не знав що зараз так можна, так як раніше у відділенні видавали посилку тільки отримувачу в руки при пред'явленні документа. По суті за декілька днів спілкування з вашими співробітниками, ви перша людина хто мені реально допоміг надавши цю інформацію, всі інші не хотіли допомогати і не говорили, що така можливість є. Тому вам дякую за допомогу та за інформацію, вам особисто можу поставити за консультацію 5, але відношення саме до компанії залишилося негативним через те що питання довго не вирішувалося.
Ответ представителя Новая Почта 10 января, 2020 год
Максиме, ми раді, що змогли допомогти Вам. Зі свого боку докладемо максимум зусиль, аби змінити Вашу думку на краще.

Якщо в майбутньому виникнуть питання щодо роботи "Нова Пошта" - пишіть тут або на офіційну сторінку спільноти "Нова Пошта" у фейсбуці. Залюбки проконсультуємо та допоможемо)

Розраховуємо на подальшу плідну співпрацю та бажаємо приємного дня wink



Олександра, "Нова Пошта"


НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Все отзывы

1.3 5
23671 отзыв / 5187904 просмотра
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл».
«Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Курьерские службы
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 отзывов
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 отзывов